4.Bölüm : Neden bu kadar umutlusun?

18 5 4
                                    

Artık akşam olmuştu.Üyeler birbirlerini artık iyi tanıyordu. Konu Soojinin sessizliğine gelince de Soojin sinirleniyordu.Özellikle de Lina'ya. Biraz konuştular. Yatma zamanı gelince üyeler sabah erken kalkacakları için erken de yattılar. Sabah çok işleri vardı. Ama Lina ona sert davranmayan şirket çalışanları sayesinde azardan kurtulacaktı. Ama arkadaşlarının da azarlanmasını istemiyordu tabiki.Bu yüzden onları kendisi kaldırıyordu.

Herkes yatınca Lina odada çektiği resimleri inceledi. Sulli hakkında daha fazla detay içeren şeyler buldu. Ve bir şey farketti. Sullinin iğneyle öldürülme olayı tam olarak burda yazıyordu. Peki neden tüm Dünya evde ölü bulunma olayını biliyordu. Şirket düşünmemişmiydi eğer biri yanlışlıkla okursa? Hangisinin doğru olduğunu?

Gerçi cevap ikiside değil. Sulli yaşıyor. Ama neden iki tane senaryo var? Bu işte bir terslik olduğu kesindi. Ama bu onun için gayet iyi oldu.Tüm bunları düşünürken yarım saat olmuştu ve herkes uyumuştu.Artık o da uyumalıydı. Tam telefonu bırakacakken birden önünde bir yüz belirdi.

Kısık bir sesle;

-Şşş Lina. Sus!
-Soojin napıyorsun?
-Gece gece neden telefona umutlu umutlu bakıyorsun?
-Bundan sanane. Neden beni gizlice izliyorsun?
-Sadece bir şey merak ediyorum.
-Neyi?
-Neyse tamam. Yarın konuşuruz...

SulliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin