1.

147 16 14
                                    

~

Jimin-- jungkookk !  ( bu belkide 10. Bağırışımdı ama hala jungkooktan ses yoktu bugün uykusu Bi hayli ağırdı sanırım .)

Jimin--jungko-( tekrar jungkook'a sesleniyordumki jungkook'un uykulu bir şekilde kapıyı aralamasıyla gülümseyip cümlemin yarıda kalmasına izin vermiştim .)

Jungkook-- bir unutmuyorsun jimin ne vardı 5 dk daha uyusaydım

Jimin-- off jungkook bıraksam öğlene kadar uyuyacaksın

Jungkook-- abart istersen . Ben okadar uyumuyorum birkere

Jimin--( yerimde kıpırdanıp kıkırdamıştım jungkook ise gülmeme sinirlenmiş gibi yapıp hızlıca konuya girdi.)

Jungkook-- ee içeri geçelim burda dikileceğimize

Jimin-- aslında ben başka bir şey için gelmiştim .( konuştuğumda jungkook meraklı birşekilde kıpırdanmış ve konuşmamı beklemişti.)

Jimin-- çarşının yakınlarında bir ahbap yanına çırak arıyormuş ne dersin ? ( ağzımdan çıkan her kelimeyle havalara zıplicakmış gibi sevinen jungkook başını aşağı yukarı sallayıp konuştu.)

Jungkook-- harika olur derim !

Jimin--( jungkook yerinde zıplayarak bana doğru gelip bir anda sarılmıştı. Bende ayrıca sevinmiştim jungkook'unda bir işinin olacağı için .)

Jimin--( günlerce belkide haftalarca  evde boş kalmıştı bunun sebebiyse jungkookun kazayla tarlada ot sandığı sebzeleri biçmesiydi . O günden sonra ahbap jungkook'u köylülere rezil etmiş bu olayı duymayan kalmamıştı .şimdi bir umutla gidip gidip denicektik şansımızı .)

Jimin--( ayrıldığımızda jungkook parlayan gözleriyle konuşmaya başladı .)

Jungkook-- işe alırmı dersin ?

Jimin-- bilmiyorum deneyip göreceğiz... hadi sen üstüne birşeyler giy gel bekliyorum seni burda ( demiştim jungkook ise başını mutlu birşekilde aşağı yukarıya sallayıp tamamen tahtadan olan evine girmişti .)

Jimin--( bende jungkook'un bu mutlu hallerine ister istemez gülüp belimi tahtadan yapılmış eve yasladım .)

Jimin--( jungkook ailem yağmacılar tarafından vahşice öldürüldükten sonra acımı paylaştığım her anımda bana destek çıkan  arkadaşımdı onun varlığı acımı bir an olsun  dindirsede hala acımı unutmuş değildim .)

Jimin--( ama  bir yandanda ailem gibi yakın olan bir arkadaşa sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyordum jungkook olmasaydı ...)

Jimin--( olduğum yerde kıpırdanıp iç çekmiştim . Ardından birkaç kişinin önümden koşarak geçtiğini görmüştüm . O birkaç kişi git gide çoğalınca içime bir endişe düşmüştü.. yine o  yağmacılar olabilirmiydi ...)

Jimin--( yerimden hızla doğrulup kapıyı yumruklamaya başlamıştım . Jungkookun duyabileceği bir ses tonuyla bağırmaya başlamıştım .)

Jimin-- jungkoook  ! Jungkook acele ett ( bir yandan bağırırken bir yandanda köyün çıkışına doğru koşan köylülere bakıyordum . Kapıdaki elim boşluğa gelince kapıyı açtığını anlayıp hızla jungkook'a bakmıştım . Oda koşan köylülere bakarken gözlerini ayırmadan konuşmuştu .)

Jungkook-- jimin noluyo orda ?

Jimin--( jungkook'un korkuyla çıkan sesiyle gözlerimi koşan köylülerden ayırmadan cevap vermiştim .)

Jimin-- b-bilmiyorum ( korkudan kekelememi umursamayıp köylülerin arasından bize doğru gelen jinle  ona doğru dönmüştük . Jin yanımıza geldiğinde nefes nefese önümde durmuş hızlı nefeslerini umursamayıp konuşmaya çalışıyordu .)

kingstonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin