Jimin-- ( neden bizi burda toplandığımızı anlamasamda bozuntuya vermeyip ince düz bir sıraya girmistim. Öylece başımı eğik beklemeye baslamıstık. Geçen 1-2 dk'nın ardından bir kaç kadın gelip sırayla kontrol ettiklerini gördüm neyi kontrol ediyorlardı bilmiyordum ama yinede ses çıkarmayıp öylece sıranın bana gelmesini beklemiştim.)
Jimin--( sıra bana geldiğinde tedirgin olsamda öylece iki kadının önümde yüzümü ve bedenimi incelediklerini gormustum. Rahatsız olsamda ses cikarmamistim. )
Jimin--( gözlerimi yerden kaldırıp kadınlara baktığımda baş hizmetli olduğunu dusündügum kadın kas göz işareti yapmisti. Ardından yanıma bir kadın gelip arkasından gelmemi söylemişti.denileni yapıp kadının arkasından gitmeye başladığımda bir odaya gelmiştik burada ben ve birkaç yabancı olduğunu düşündüğüm kişiler sıraya girmişti onların yanına gidip bende öylece beklemeye basladigimda kadın konuşmaya başlamıştı.)
Baş hizmetli-- öncelikle sizin için büyük bir fırsat sunuldugunuzun bilincinde olmanınizi isterim.buradan belkide bir sıradan köylü değilde başka makaamlarda ayrilmak isteyen yüzlerce kişi içinden seçildiniz .majesterilerini en iyi şekilde memnun etmenizi umuyorum herhangi bir saygısızlık, küstahlıkta bulunursanız .ozaman yeriniz ne burası nede ev dediğiniz o harabeler olur .beni anladığınızı umuyorum .
Baş hizmetli -- şimdi sen... akşam için güzelce hazırlan
Jimin--( bakışlarımı yerden kaldırıp seçilen kişiye baktığımda benim yanımdaki o güzel genç kızın olduğunu görmüştüm. Hiçte sevinmiş gibi görünmüyordu aksine ağlayacak gibi bir yüz ifadesi vardı .bir kaç hizmetli genci alıp goturmeye calistiklarinda itiraz etsede kollarindan surukleyerek goturmuslerdi gözlerimden bir damla yaş suzuldugunde Baş hizmetli beni yanına çağırmıştı. İkiletmeden yanına gittigimdeyse konusmaya baslamisti. )
Baş hizmetli -- sende ona hazirlanmasinda yardım et birazda akıl ver ki zirlamayı kessin tamammı?
Jimin-- tamam efendim ( zorla konuştuğumda eğilip koridorda arkalarından gitmeye başlamıştım en sonunda bir odanın önünde durdugumuzda içeri girmiştik. Arkamızdan birkaç cariye geldiğinde kapının önüne geçip konusmustum)
Jimin-- siz başka işlerle ilgilenin ben hallederim
Jimin-- ( birbirlerine bakıp onayladiklarinda gitmişlerdi kapıyı sıkıca kapatıp ağlayan gencin yanına gidip ellerinden tutmustum ve konuşmaya başlamıştım)
Jimin-- merak etme kimse birsey yapamaz sana asla izin vermem
Yujin-- ...
Jimin--( kızın rahatsız olduğunu anlayıp bir adım geri gittiğimde kız bana bakıp gulumsemisti ve sadece .)
Yujin-- bosver karşı çıkarsam ikimizide öldürürler
Jimin-- hicbirsey yapamazlar
Yujin-- bilmiyorsun
Jimin-- neyii bilmiyorum !?
Yujin-- buradan kaçanların hicbirini sağ birakmayacaklarinı !
Jimin-- burada kalmaktan iyidir
Yujin-- ...
Jimin-- geliyormusun yoksa gelmiyormusun onu söyle?
Yujin-- pekala .. nasıl kacicaz ?
Jimin--( gülumsemis ve düşünmeye baslamistim. Yerimden doğrulup pencerenin oraya gidip etrafta göz gezdirdigimde arka kapıyı görmüştüm bir kac şövalye çıkıyordu eğer aralarına karisabilirsek cikabilirdik ama o giydiklari kırmızı kiyafetlerden bulmamız gerekirdi bunun içinde-)
***
Uzun bir aradan sonra yine :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kingston
RandomKöylüleri esir almak için köyü basan kral min yoongi köylülerle min kraliyetinden kaçmaya çalışan park jimin