***
Jimin--( kralın yanındaki hizmetkar beni kıyafetimden tutarak kaldırdığında sinirle ona baktım.)
Jimin--( boğazıma dayanan bıçakla bakışlarımı yere indirmiştim . Boğazımdaki bıçak çekilince olduğum yerde eğilmiştim .)
Jimin-- kralım arkadaşımı ve benim gitmeme izin verin . Saygısızlık yaptıysam özür dilerim ...( bakışlarımı yerde tutarak konuşmuştum . )
Jimin--( konuşmamla çenemin altında bir el hissetmiştim o el yüzümü yukarıya kaldırmış kendisine bakmamı sağlamıştı. )
Jimin--( yukarıya kaldırılan yüzümle çenemin altındaki elin sahibinin kral olduğunu görmüştüm .)
Jimin--( yüzüm ona dönük olsada gözlerim yerdeydi öylece beklerken kral çenemdeki elini çekmişti . Çektiği an yanındaki hizmetkar kolumdan tutup çekiştirmeye başlamıştı.)
Jimin-- bırak ! Bırak beni ! ( bağırmaya başladığımda yanımdaki hizmetkar beni hiç tınlamadan at arabasına bildirmişti ellerimi bir demire sıkıca bağlamıştı.)
Jimin--( tabi sadece ben değildim köylülerin neredeyse yarısını bağlamışlardı... bazıları çaresizce ağlıyor bazıları ise ellerine bağlanmış olan ipleri çözmeye çalışıyordu.)
Jimin--( ben ise jungkook'u arıyordum . Ama ona dair bir parça bile yoktu . Nereye götürmüşlerdi ? Öldürmüş olabilirlermiydi ?)
Jimin--( düşüncelerimle gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Her bir damlası yanağımdan süzülüp kıyafetimi ıslatıyordu . Sessiz sessiz ağlıyordumki at arabanın bir anda durmasıyla gözlerim etrafta gezinmişti . )
Jimin--( ağlama sesleri birden kesilmiş onlarda ne olduğunu merak eder gibi etrafa bakınıyorlardı . At arabanın kapısının bir anda açılmasıyla olduğum yere sinmiştim . )
Jimin--( kapı açıldığında içeriye jungkook ve majestelerinin yanındaki hizmetkar girmişti. Jungkook'u görmemle hızla yerimden kalkıcaktımki ellerimin bağlı olduğunu unutup tekrar yer yapılmıştım.)
Jimin--( oturduğum yerden jungkook'a bakmaya devam ettiğimde jungkookta beni farketmiş olucakki benim yanıma gelemeye çalışıyordu. Hizmetkar jungkook'u yakınlarımdan bir yere başladığında gitmişti .)
jimin-- jungkook iyimisin ! Birşey yaptılarmı sana !( jungkook başını sağa sola sallamıştı ardından konuşmaya başlamıştı.)
Jungkook-- jimin ........... a-abimi öldürmüşler
Jimin--( jungkook bir yandan hıçkırırken bir yandan ağlamaya başladığında benimde gözlerimdeki yaşlar bir bir eksilmeye başlamıştı.)
Jimin--( ne diceğimi bilemeyip susmuştum . )
Jimin--(jungkooka yetişip elini tutmuştum . Evet ağlama diyemezdim. Üzülmede diyemezdim . )
Jimin--( jungkook ipin izin verdiği yere kadar yanıma yaklaşmıştı başını dizlerimin üstüne koyup sessizce ağlamaya başlamıştı.)
Jimin--( jungkook eskiden beridir abisini arıyordu. Bunun için min krallığına bile gitmeyi denemişti ama geçitten geçememişti. Şimdi ise abisini jungkooktan alan min krallığı bizi kendi elleriyle götürüyordu eskiden olsa koşa koşa giderdik jungkook abisini bulmak için ben ise hem abisini bulmasına yardım etmek için hemde bu yolda jungkook'u yalnız bırakmamak için ...)
Jimin--( o genç kral ne oluyordu öyle !? Nasıl öldürüyordu insanları ? )
Jimin--( elimde olsa ben öldürürdüm hem köylüler için hemde jungkook'un intikamı için ... )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kingston
RandomKöylüleri esir almak için köyü basan kral min yoongi köylülerle min kraliyetinden kaçmaya çalışan park jimin