6

9 3 0
                                    

hizmetkar-- ama efendim bu s-

Min yoongi-- hemen !

Jimin--( göz yaşlarım hala akmaya devam ederken kollarımdan tutulmustum hemen kendimi geriye çekip bağırmaya başlamıştım.)

Jimin-- bırakın beni ! Size diyorum bırak ! ( iki kolumdan tutup beni götürmeye başladıklarında korkum kat ve kat artmıştı .ne kadar kendimi onlardan uzaklaştırmaya calissamda gücüm yetmiyordu .en sonun debelenmeyi bırakıp beni o lanet olası yere göturmelerine izin vermiştim. )

Jimin--( bir kapının önünde durdugumuzda kapıyı açmışlar ardından kolumdan tutuqp içeriye girdirmislerdi .içeriye girdiğim anda elinde bir kutuyla hizmetli kadın önüme gelmiş ve konuşmaya başlamıştı. )

Hizmetli-- şunları giy

Jimin--asla ! ( yüzüne karşı bagirdigimda yediğim tokatla yere savrulmustum . Tekrardan kaldırıldırildigimda içeriye aceleyle birkaç hizmetli kulaklarına birseyler fisildayip bu koca odada tek kalmamı saglamışlardı. )

Jimin--( koltuğa geçip oturduğumda yorulduğumu hissetmiştim. Yediğim tokat sağ yanağımı sızlatsada gözlerimi kapatmış ardından kendimi uykuya bırakmıştım.)

***

Jimin--( gözlerimi yavaş yavaş açtığımda bir yatakta olduğumu fark etmiştim .kıyafetlerim hala üstümdeydi ve oda sessizliğe bürünmüş gibiydi .)

Min yoongi-- uyandın demek

Jimin--(gelen sesle bacaklarım titremeye başlamıştı.sesin geldiği yöne baktığımda koltukta oturan majesterilerini gormem bir olmuştu. Gözlerimi sonuna kadar açıp kendimi geriye çekmiştim. Evet ondan korkuyordum .ama bir yandan hoseok geliyordu aklıma ,jungkook geliyordu ya onuda öldürtdüyse. )

Jimin--( dusuncelerimden siyrilmami sağlayan ayağa kalkmasi ve yavaş yavaş bana doğru gelmesi olmuştu. Hicbirsekilde geri cekilmemistim . En sonunda yatağa oturup konuşmaya başlamıştı.)

Min yoongi-- neden kaçmaya çalıştın ?

Jimin -- ...

Min yoongi-- konuş .

Jimin-- bir kızın gelecegini gözlerimin önünde karartmanizı izleyemezdim ( konuştuğumda gülmeye başlamıştı kaşlarımı çatıp yüzüne bakmaya basladıgımda sonunda gülmeyi bırakıp yumuşak bir ifadeyle konuşmuştu.)

Min yoongi-- kızı kurtardın kurtarmasına ama kendini kurtaramadın

Jimin-- hicbirsey yapamazsınız

Min yoongi-- okadar emin olma.nerede ve kimin yatağında olduğunu unutuyorsun

Jimin-- ...( hiçbirsekilde konusmamıstim. Yataktan kalkmak için harekete geçtiğimde kalın ve tok ses sadece odada degil kulagimdada yankılanmısti. )

Min yoongi-- olduğun yerde kalmalısın

Jimin-- gideceğim

Min yoongi-- buna ben karar veririm

Jimin--( sinirli birsekilde yatakta ileriye gitmeye çalıştığımda bacağımda bir sızı hissetmiştim.)

***

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kingstonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin