1.

17 2 12
                                    


2026 kesäkuu:

Minä ja Jooa kävelimme kohti huonettamme. Meidän pikkuveljien peli oli juuri loppunut. Minusta oli ihanaa, että vihdoin sain olla Jooan kanssa kahdestaan. "Onko sulla qvain?" Jooa kysyi. Nyökkäsin ja avasin kortilla oven. Kun pääsimme sisälle ja juuri ovi oli sulkeutunut, oveen koputettiin. "Unohdit tän." Niklas sanoi ja ojensi minulla kirjekuoren.

" Niklas sanoi ja ojensi minulla kirjekuoren

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Upee kirjekuoriXD

Niklas häipyi ja sulki oven. "Ainiin tää oli se kirje, jonka Saara antoi ennen, kun tultiin tänne." Muistin. Jooa oli siirtynyt taakseni katsomaan. Avasin rauhallisesti kuoren. Siellä oli lappu, jossa luki "Hyviä hetkiä Pupun(Jooan) kanssa.". Pohjalta löytyi toinen kirjekuori. Avasin sen nopeasti. Järkytyin pahasti nähdessäni mitä siellä oli. Siellä oli kondomeja. Peitin suuni käsilläni. "Yllättävän fiksu kaveri silla." Jooa totesi ja otti kondomit kädestäni. Jän halasi minua takaa päin. Käännyin pikaisesti ympäri ja suutelin Jooaa. Jooa sysäsi minut sängylle ja suuteli. Jooa alkoi riisua omia vaaatteitaan. Riisuin myös vaatteeni. Jooa otti kondomin ja laittoi sen paikalleen. Hän alkoi valmistella minua. Pian Jooa alkoi vähitellen tulla sisääni. Puristin kovaa lakanoista ja heilautin pääni taakse. "Jo-Jooa... Lo-lopeta!" Sain suustani irti. "Juurihan mä vasta tuli. On kyl aika kivaa viedä toisen neitsyys." Jooa sanoi ja alkoi tihentää vauhtiaan. "Ah-" nautin tilanteesta. Vauhti kiihtyi sekunti sekunniltq. Kohta laukesin Jooan sisälle. Jooa poistui hitaasti kehostani. Homman jälkeen tuijotimme hengästyneinä toisiamme ja purskahdimme nauruun.
Jooa nojaa sängyn selkänojaan samalla, kun hän katsoo televisiota ja kiipesin takaisin sänkyyn ja menin Jooan kainaloon. Jooa pussasi minua ja suutelin häntä takaisin.

Tunnin kuluttua...
"Meijän pitää mennä nyt sinne ravintolaan." Jooa muistuttaa. "Mä käyn laittaa hiukset." Vastasin siihen. "Okei, mä laitan viel kauluspaidan." Nyökkäsin Jooalle samalla kihartaen hiuksiani. Saavuimme oian hotellin aulaan. "Vihdoin! Meillä on ihan hirveä nälkä!" Juusa ja Niklas sanoo. "Sori." Jooa vastaa. Ravintolassa on vain kahden ja neljän hengen pöytiä. "No te ootte samasssa huoneessa, joten voitte mennä tohon kahden pöytään, mikä on tuolla reunassa." Johanna(Jooan ja Juusan äiti) sanoo. Nyökkäsimme Jooan kanssa ja lähdimmme pöytää kohti. Ruuan jälkeen takaisin huoneessa. "Tuuks mun kaa suihkuun?" Jooa kysyy. Hän vinkkaa silmäänsä ja alkaa riisumaan. Nyökkään ja tulen Jooaan kohti. Rutistin häntä kovasti ja kysyin. "Saanko huomenna tulla katsomaan sun pelejä?" Katsoin koiranpennunilmeellä Jooaa. "No en mä keksi miksi mun tyttöystävä ei saisi tulal." Hän vastasi ja naurahti ilmeelleni. "Tyttöystävä?" Jähmetyin. "Jos se on ok sulle?" Jooa sanoi. "Tottakai! Mun eka poikkis." Vastasin. Riisuimme loppuun ja menimme yhdessä suohkuun. Olimme suihkussa ja joku koputti oveen. "Mitä me tehään?" Kysyn lievässä paniikissa Jooaan kiinnittyneenä. "No mä laitan noi farkut päälle ja käyn katsomassa kuka siellä on." Jooa vastaa. Nyökkäsin ja Jooa lähti kylpyhuoneesta fatkut päällään. "Moro! Mitä te tääl ny oikeen teette?!" Jooa kysyy erittäin ihmeissään meidän molempien iseiltä. "Missä Venla on?" Isäni kysyi. "Ja miten sä oot ihan liti märkä? Housuja myöten." Jooan isä kysyi. "Olin suihkussa ja nyt Venla on sielllä, kui? Jooa kertoo. Hän ruli kylpyhuoneen ovelle kysymään minua ovelle. "No mitä?" Kysyn samalla harjaten hiuksia. "Niin, eli tuutteko re vielä tonne alakertaan uimaan?" Jooan isä kysyy. "Mä en jaksa enään..." vastasin ja iskin silmää Jooalle. "En mäkään tuu..." Jooan kertoo. "Selvä. Heippa!" Isäni sanoo. "No moikka!" Sanoin ja työnsin isämme pois. "Mennään me mereen uimaan." Jooa sanoo. Nappasimme tavaramme mukaan ja lähdimme kohti meren rantaa.

Football player as a boyfriendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora