4.

9 1 0
                                    


Noin 4 kuukauden kuluttua... Jooa pelaa kahdeltatoista yöllä koneellaan Fortniteä hänen ja minun makuuhuoneessa, kunnes herään. "Jooa! Ai saa**li!" huudan jolloin Jooa ottaa kuulokkeet pois ja kääntyy sängylle. "Mitä?" Jooa kysyy hätääntyneenä, kun pitelen mahaani. "Syntyyks meijän pikku prinsessa nyt?!" Jooa kysyy lievässä paniikissa. "Joo!!! Lähetään SAIRAALAAN!!!" vastaan huutaen kovaa, jolloin Jooa sammuttaa koneen ja nappaa sairaalakassin. Hän pakkaa minuutissa auton, jonka jälkeen Jooa auttaa minut autoon ja lähtee ajamaan nopeasti. Me saavumme 20 minuutissa sairaalaan. Muutamassa tunnissa me olemme saaneet meidän esikoisensa jo syliin. "Sä suoriuduit tosi hyvin!" Jooa tsemppaa ja suutelee minua. "Säkin! Haluisitko sä ottaa sun prinsessan syliin?" kysyn itkiessään onnesta. Jooa nyökkää, jonka jälkeen hän asettaa kätensä vauvan ympärille ja siirtää tytön hänen kehoansa vasten hupparin alle.

Jooa ja minä siirrymme muutaman tunnin kuluessa perhehotelliin, jossa me vietämme muutaman päivän ihastellen uutta perheenjäsentä

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Jooa ja minä siirrymme muutaman tunnin kuluessa perhehotelliin, jossa me vietämme muutaman päivän ihastellen uutta perheenjäsentä. Hotellilla kävi molempien perheet. Kun Jooa on pakkaamassa meidän kolmen tavaroita joku koputtaa oveen. "Käytkö sä avaamassa?" Kysyn. "Joo..." Jooa sanoo ja avaa oven. "Moi! Onkos täällä uudet vanhemmat ja pikku prinsessa?" Johanna kysyy astuessaan sisään Juusa ja Edith takanaan. Minä ja Jooa naurahdamme samalla hymyillen perään. "Haluutko sä ottaa sun ensimmäisen lapsenlapsen syliin?" kysyn, kun Johanna tulee minun viereeni ihastelemaan uutta perheenjäsentä. "Se ois ihanaa!" Johanna vastaa. Ojennan vauvan Johannalle, joka ottaa hänet syliinsä. "Mitä kuuluu tädille ja sedälle?" Jooa kysyy sisaruksiltaan samalla nauraen. "Kai ihan hyvää..." Juusa vastaa ja menee äitinsä viereen. "Miks iskä ei tullu?" Jooa jatkaa. "Sil oli joku työreissu." Edith kertoo. "Ootteko te päättäny jo nimen?" Johanna kysyy. "Mä arvasin et jotain unohtu!" tajuan. "No ei se haittaa, on täs viel aikaa..." Johanna sanoo. "Haluisitteko te tulla käymään joku päivä meillä?" Jooa kysyy, kun saa juuri pakattua. "Joo, mä haluun ainakin nähdä millanen teijän kämppä on!" Juusa vastaa. Samaan aikaan nousen ja alan pukemaan omia ja vauvan ulkovaatteita päälle. Jooakin laittaa takkiansa päälle, kun hänen perheensä lähtee.

Kun Jooa, minä ja vauva pääsemme kotiimme aloimme miettiä nimeä. Ennen sitä Jooa vei tyttärensä nukkumaan. "Sukunimi on ainakin Ryynänen." Jooa aloittaa. "Musta hienoja nimen ekoja kirjaimia olis E, F, L, R ja V." kerron. "Kerro noista joitakin esimerkkejä." Jooa pyytää. "Öö.. No Elisabeth, Ellen, Elena, Estelle, Floora, Fiona, Linnea, Lilja, Linda, Lily, Rosé, Rebecca ja sit Viola." kerron. "Ainiin! Käviskö toiseks nimeks myös Helena?" kysyn. "Joo, musta etunimeks kaunein ois ehkä Viola, kolmanneks nimeks Rebecca." Jooa kertoo. "Mulle käy, eli Viola Helena Rebecca Ryynänen?" sanon. Jooa nyökkää ja suutelee minua. ''Viola'' keskeyttää vanhempiensa suutelun itkemällä. "Mä meen!" sanon ja lähden Violan luokse meidän huoneeseen. Rauhoitan Violan ja palaa Jooan luokse.

Muutaman kuukauden kuluttua ristiäisissä. (pahoittelut siitä etten muista enää millasta on ristiäisissä, koska oon sellasissa ollu viimeks 2017🙈joten oon osaks ottanu yhestä ohjelmasta mallia) Kummiksi me ollaan valittu kaverini Saara, Jooan kaveri Juuso. Täti on Edith, Jooan sisko. Setä on Juusa, Jooan veli ja enona toimii Niklas, minun veli.

"Tänään me ollaan kokoonnuttu nimeämään Venlan ja Jooan ensimmäinen tytär." Pappi kertoo. "Te vanhemmat ovat olette antaneet tälle lapselle nimeksi Viola Helena Rebecca Ryynänen." Pappi sanoo. "Viola Helena Rebecca Ryynänen minä kastan sinut isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen." Pappi jatkaa ja kaataa vettä kädellään Violan pään päälle. Edith siirtää Violan parempaan asentoon ja tuo hänet luoksemme. "Sä oot ollu kyllä reipas tyttö!" Jooa sanoo ylpeänä nostaessaan Violan syliinsä. Loppu päivä meni juhliessa ja viideltä kaikki vieraat olivat jo lähteneet. "Mä oon aivan puhki!" Venla sanoo ja kaatuu sohvalle. "Voi ei! Haluisko pikku prinsessa mennä äitin sylkkyyn, jos iskä käy nopee suihkussa?" Jooa lässyttää Violalle ja ojentaa hänet minulle. "Saadaanko mekin tulla mukaan?" kysyn flirttaillen noustessani istumaan. "Kai te saatte." Jooa vastaa takaisin flirttaillen. Jooa ottaa Violan takaisin ja riisuu hänet samalla, kun otan omia vaatteitani. Kun saan riisuttua, nappaan Violan syliini ja menen jo kylpyhuoneeseen laittamaan Violan kylpyyn. Jooa säikyttää minut nostamalla nopeasti minut ilmaan. Jooa kääntää minut ympäri ja suutelee minua intohimoisesti. Me kävimme suihkussa ja kylvetimme Violan. Suihkun jälkeen kaaduin sänkyyn ja melkein heti nukahdin Viola vieressäni. Jooa istahti tyttöjensä viereen katsomaan kuinka söpöjä me olemme. Lopulta Jooakin meni nukkumaan.

717 sanaa

Sori et taas on menny hetki kirjottaa, mut mul on menny moti kirjottamiseen ku must tuntuu et kukaan ei lue eikä tykkää tästä :( Julkasen uuden luvun sitku joku haluu. Oon lukenu tääl nyt PALJON eri kirjoja jois on tullu myös q&a joten mietin jos haluutte että tekisin sellatteen?

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 19, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Football player as a boyfriendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora