0.1

943 88 62
                                    

Last Friday Night

---

Siyah saçlı kurduğu müzik sistemi ile yerinde doğrulup iç çekti. Yukarı kata çıkıp koridorun sonunda ki odaya girdi.

Parlatıcısını tazeleyen genç ile ilerleyip yatağın ucuna oturdu. Kumral saçlı genç parlatıcıyı yatağına atıp saçlarını düzeltti.

Üstünde yarım crop kazak aynı şekilde onun altında siyah dar crop vardı, altına ise dizlerinin yukarısında biten eteği vardı.

Yatakta oturan siyah saçlıya dönüp "Nasılım Jeongin?" diye sordu. Jeongin onu süzüp "Güzelsin" dedi bakışları dudakların da ki parlatıcı da takılı kalsa da hemen kendine geldi.

Seungmin yüzüne zafer gülümsemesi kondurup "Her zaman güzelim" diyerek odasından çıktı.

Jeongin arkasından ilerlerken aşağı kata indiler. "Bu parti nereden çıktı şimdi?".

Seungmin iç çekip "Ya Jeongin ailem yok bir hafta, parti vermek istedim kuncalama bu kadar".

Jeongin teslim olarak ellerini kaldırdı "Sadece parti olarak kalsa gene iyi bütün abazalar var".

O kollarını birbirine dolayıp koltuğa otururken Seungmin gülüp yanına oturdu.

"Parti amacı o ya Jeonginim".

Jeongin göz devirip "Parti parti olarak kalmayacak. Uslu dur bu gece". Seungmin dudaklarını büzerken "Hiç büzme o dudakları Seungmin" dedi.

Seungmin göz devirip ayağa kalktı "İyi be sadece içip dans ederim. Öpüşmekte suç" diyerek çalan kapıya giderken "Evet suç!" diyerek bağırdı Jeongin.

Felix gülerek içeri girerken "Sana üzülüyorum bazen Jeongin" dedi. Changbin de içeri girerken "Chan nerede?" diye sordu Seungmin.

Changbin omuz silkip "Minho ile gelecek. İyi ki bir sevgili oldular he unuttu bizi hemen" demesi ile üçlü ona güldü.

Ev dolmaya başlarken yüksek gürültü ve renkli ışıklar ile bütün gençler dans ediyordu.

Jeongin bir köşede içkisini yudumlarken Minho yanına geldi. "Naber platonik çocuk".

Jeongin göz devirip "İyi değil sen". Minho gülüp "Sana katılmak isterdim ama iyi".

Dans edenlere dönerken "Seungmin çoktan sarhoş oldu". Jeongin iç çekip başını salladı "Götünü kurtarmak gene bana kaldı".

"Oğlum üzgünüm ama seninki mal biraz anlamaz böyle giderse".

Jeongin tek kaşını kaldırıp ona baktı "Chan pek farklı değildi". Minho gülüp içkisinden yudum aldı. "Haklısın belinden çekip öpmesem sevgili falan olamazdık biz".

Jeongin gülüp önüne döndü. "Hyunjin ve Jisung nerede?" diye sorması ile büyüğünün gösterdiği yere baktı.

Jisung'un kucağına çıkmış Hyunjin manzarasını görürken öpüşmeye başlayan ikili ile gözlerini devirip önüne döndü.

"Bunlarda uçmuş".

Minho gülüp başını salladı, etrafına bakınıp "Chan'a bakınıp geliyim ben" dedi. Jeongin başını sallayıp "Bende Seungmin'e bakayım bı" dedi.

Biten içkisini bir kenara koyup ilerde dans eden topluluğa ilerledi.

Birinin kolunu Seungmin'in beline atıp kendine çektiğini görünce kaşlarını çatıp adımlarını hızlandırdı.

Kolunu Seungmin'in omzuna koyup kendine çekerken genç sinirle ona döndü. "Ne yapıyorsun-" derken gördüğü Jeongin ile sustu.

Jeongin öfkeli bakışlarını ona gönderip Seungmin'i alarak oradan uzaklaştırdı.

Last Friday Night // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin