Yaptığı iki kahveyi alıp salona geçen beden, birini yerde kafasını masaya koymuş gence verdi. Kendisi de koltuğa otururken "Ödev mi hala?" diye sordu.
"Of evet! Hoca son dakika verdi hep" diye isyan etti siyah saçlı. "Peki niye benim evimdesin, benden çok sen varsın" diye söylendi bu sefer.
Hyunjin anında sırıtarak başını kaldırdı, konuşacağı sıra zil çalmış Jeongin kaşlarını çatarken ona göz kırpmıştı. "Şimdi görürsün git bak kapıya" dedi keyifle.
Jeongin ona göz devirip, kahvesini masaya bırakarak kapıya ilerledi. Kapıyı açıp karşısındaki kumral genç ile kaşlarını havaya kaldırdı.
Seungmin bir elini kaldırıp "Selam Jeongin!" dedi neşeyle. O içeri girerken güldü siyah saçlı. "Selam, haberim yoktu geleceğinden" dedi.
"Ay evet Hyunjin söyleme ona az şaşırsın falan, dedi. Ayak uydurdum ben de". Ceketini askıya asarken elimdeki karton poşeti de yere koydu.
"Jinnie!" diyerek salona girdi. "Hoşgeldin köpüş" diyen arkadaşı ile gülüp yanına oturdu.
"Seungmin kahve ister misin?" diye soran Jeongin ile başını salladı. "Teşekkür" diyerek öpücük attı havadan, Jeongin gülüp mutfağa geçti.
Seungmin çantasından defterleri ve yanında getirdiği diz üstü bilgisayarını çıkardı.
"Ne kadarını yaptın sen?" diye sorması ile "Um başlık?" dedi uzun saçlı.
"Of" diyerek başını geriye attı. "Hoca artık en nefret ettiğim kişi" dedi isyan ederek. Seungmin ona katılarak başını salladı.
Bilgisayarının açılmasını beklerken "Ay susadım" diyerek ayağa kalktı. 'Jeongin getiri ki' diyen arkadaşını takmayıp mutfağa ilerledi.
"Jeongin bardaklar nerede?" diye sordu. Telefonuyla ilgilenen beden "Ah vereyim" diyerek üste uzanıp raftan bardak verdi.
Seungmin kendini su koyup içerken onun gibi tezgaha yaslandı. "Biliyor musun evin çok güzel. Çok seviyorum niyeyse".
Siyah saçlı güldü, başını yana eğip "Um teşekkür ederim?" dedi. Hazır olan kahve ile de beraber salona geçtiler.
Geri kalan zamanda ikili ödevlerini yetiştirmeye çalışırken Jeongin yanlarında kitap okudu.
"Bitti!" diyen uzun beden başını geriye atıp tekrar "Bitti!" diye bağırdı. Seungmin de gönder tuşuna basarken "Bende bittim" diyerek kendini yana attı.
Jeongin ayak ucunda uzanırken siyah saçlı ikisine güldü. "Aferim size, notunuz güzel gelir umarım".
"Hele bir düşük vesin hoca" dedi Hyunjin yumruğunu kaldırarak. İkisi ona gülerken ayağa kalktı "İyi ben gideyim" dedi eşyalarını toplayarak.
"Hm git Jisung'un bekler" dedi Jeongin göz devirip. Çantasını omzuna takarken dil çıkarıp "Evet bekle hıh" diyerek salondan çıktı.
Jeongin yerinden kalkmaz iken Seungmin hızla kalkıp "Hyunjin" diyerek arkadaşını durdurdu.
Kenara bıraktığı poşeti alıp "Bak eteği getirdim" dedi. "Ya Min mükemmelsin!" diyerek arkadaşına sarılıp poşeti aldı.
O evden çıkarken Seungmin kapıyı kapatıp geri salona koştu. Jeongin yanına koltuğa uzandı. "Yoruldum ya" dedi başını siyah saçlının dizlerine bırakıp.
Jeongin gülümseyip saçlarını okşadı. "Evde abur cubur var istersen film izleyelim" dedi.
"Şuan bu şekil güzel sen filmi aç ben uzanmaya devam edeyim". Jeongin gülüp "Peki" diyerek televizyonu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Friday Night // Seungin ✓
Fanfiction| Texting-Düz yazı Okuduğu okulda oldukça popüler olan Seungmin, Jeongin'in yardımı ile okuldaki çoğu kişinin olduğu bir parti düzenler. "Dünkü cuma gecesi. Evet, masa üzerinde dans ettik Ve çok fazla içki içtik. Sanırım öpüştük ama unuttum Dünkü...