2.4

18 1 14
                                    


Hoseok çalan alarmın sesi ile erkenden uyanıp kollarını sarışın kızdan çekmiş ve alarmı kapatmıştı.

Kızın uyanmamasına dikkat ederek yataktan kalkıp banyoya yöneldi.

Rutin işlerini yaptıktan sonra üstünü giyinmiş ve kahvaltı hazırlamak için odadan çıkmıştı.

Evde olan şeylerle güzel bir masa hazırlayıp telefonunu aldı ve sofranın fotoğrafını çekti.

Kızın uyuduğu odaya giderken bir yandan da sofranın fotoğrafını instagram a yüklüyordu.

'Küçük bebeğim için güzel bir kahvaltı'

Yazıp paylaştıktığı sırada odaya girmişti bile.

Kızın telefonunun bildirim sesi geldiğinde Hoseok'un bakışları masayı buldu.

İlk başta boş versede merakına yenik düşerek telefona yöneldi, ekranı açtığında attığı gönderinin bildirimini görmek onu gülümsetmişti.

Ekranı açıp uygulamaya girdi, kızın hesabına bakmak istiyordu, birilerinin ona yazıp yazmadığını merak etmişti bir anda.

Dm kutusuna girdiğinde hiç bir şey görmemek kaşlarını çatmıştı, ayrıca hiç bildirimide yoktu, normalde her gün binlerce beğeni ve yorum alırdı.

Profil simgesine tıkladığında karşısına çıkan hesap kaşlarının çatılmasına neden olmuştu.

Takip kısmına girdiğinde sadece onu takip ettiğini görmüştü..

Yüzü iyice gerilirken bakışlarını kıza çevirdi.

Secret Love //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin