2.7

12 1 12
                                    


"İstemiyorum gideceğim ben" Hoseok ayağa kalkıp bir kaç kez kapıyı açmaya çalıştı "aç şu kapıyı" kapıya yaslanarak konuştuğunda kız başını iki yana salladı.

"Konuşacağız dedim" Hoseok gücünü toplayıp kapıdan ayrıldı ve kıza doğru yöneldi.

Chaeyoung ne yapacağını bildiği için elindeki anahtarı koşarak camdan dışarı atmıştı.

Hoseok gözlerini devirip yorgunlukla yatağa uzandığında Chaeyoung iç çekip adama ilerledi.

"Hadi ama Hoseok konuşalım lütfen"

"Uykum var" Hoseok gözlerini kapattığında kız offladı, aklına gelen fikir ile yüzüne sinsi bir gülümseme yerleştirip dar siyah elbisesini yukarı çekti ve bacaklarını aralayıp adamın erkekliğinin üstüne oturdu.

Hoseok hissettiği baskı ile gözlerini zorlukla açtığında kız yüzüne eğilmişti.

"Seni özledim" dedi hareketlerinin kasine masum bir şekilde kollarını adamın boynuna sarıp başını boyun girintisine gömdü.

Hoseok üstünde hareket eden kıza karşı derin bir nefes alıp elini beline yerleştirdi "yapma" kız doğrulduğunda hareketleri nedeniyle gözlerini kapatarak inlemişti.

"Neyi yapmayayım? Bunu mu?"

Ellerini karnına koyup üstünde ağır bir şekilde hareket etmeye başladığında Hoseok hızlı bir şekilde doğrulmuştu.

Chaeyoung ani tepkisine karşı irkilsede düşmemek için adamın omuzlarına tutundu.

"Tek amacın benimle yatmak mı? O zaman sana bunu verebilirim, hatta istersen yaşadığımız gecelerin ücretininde ödemesini yaparım"

Kız duyduğu şey ile yutkunmaya çalışıp hızlıca adamdan uzaklaştı "gözünde böyle mi görünüyorum?" dediğinde sessiz kalmıştı.

Yanağından düşen bir damla yaşı silip kapıya doğru ilerledi ve yumruklamaya başladı.

"Yardım edin burda kaldım!"

Yaklaşık on beş dakika sonra biri gelmiş ve kapıyı açmıştı.

Kız odadan çıkmadan önce hâlâ yatakta oturan adama son kez baktı ve ardından hızlı adımlarla ordan uzaklaştı.

Secret Love //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin