Hoseok elindeki ceketi üstüne geçirip evden çıktı, kafasını dağıtmak istiyordu. İki gündür Chaeyoung'u düşünmekten hiç bir şeye odaklanamıyordu.Yaptığı şey onun için çol büyük bir hataydı, böyle şeylerden asla hoşlanmazdı, okulda zaten bir sürü kız peşinde dolanıyordu.
Chaeyoung'un farklı olduğunu düşünmüştü, kalbininde vücudu kadar güzel olduğunu, ama kızın yaptığından sonra onunda farksız olduğunu anlamıştı.
O kendi bu şekilde gösteren kızları sevmezdi, daha dil duruşlu karakterli biri olduğunu düşündüğü için Chaeyoung'la birlikte olmuştu.
Arabayı gece klübüne sürüp indi ve içeri girdi. Bar tezgahının yanındaki tabureye oturup içkisini sifariş ettikten sonra bakışlarını etrafta gezdirdi.
Kız iki gündür sürekli arayıp mesaj atıyordu ama hiç birine cevap alamıyordu.
En son evine gelmeyi düşünmüştü ama fazla olabilir diye vaz geçmişti.
Hoseok bir kaç bardak içki içip ardından tam kalkacağı sırada önüne geçen esmer kızla durmuştu.
"Birlikte bir gece geçirmeye ne dersin hm?"
Adam gözlerini devirip yönünü değiştireceği sırada kız kolunu tutu "hadi ama iki saatir seni bekliyorum"
Tam ağzını açıp istemediğini söyleyeceği sırada biri önce davranarak konuşmuştu.
"Daha çok beklersin" Chaeyoung ikisinin yanına gelip kızın kolunu tutup itti ve Hoseok'la ellerini birleştirdi.
Kız yürümeye başladığında Hoseok'ta içkinin verdiği sarhoşlukla sendeleyerek yürümeye başladı.
İkisi üst katta, odaların olduğu bölüme çıktıklarında adamı bir odaya çekip kapıyı kilitledi.
"Chaeyoung git burdan" Hoseok mıyşamış bir ses tonuyla konuştuğunda kız onu yatağa doğru itip oturmasını sağladı.
"Konuşacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love //
Fanfiction......Yetişkin içerik uyarısı...... Roséanne yıllardır aşık olduğu üniversite arkadaşının instagram hesabını bulup mesaj atar hoperose #1 👑