ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴇᴊᴏ ᴀǫᴜᴇʟᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ᴇᴜ sᴀɪ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇʟᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɪɴᴅᴏ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀssᴇɪ ᴘᴇʟᴀ ᴍᴜʟᴛɪᴅᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ɢᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ ғᴜɪ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴇs ʙᴇᴍ sᴏʀʀᴀᴛᴇɪʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀ ɴᴏᴛᴀᴅᴀ sɪɢᴏ ᴇʟᴇs ᴀᴛᴇ́ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀʀᴀ ᴅᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴇ ᴠᴇᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ᴇʀᴀᴍ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ.
-ᴏǫ ᴏ ᴛɪᴏ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ᴇ ᴏ ᴘᴀᴘᴀɪ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀǫᴜɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇɪ ᴏ ᴘᴀᴘᴀɪ-ᴅɪɢᴏ ᴇᴍ ᴍᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴊᴀ ɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴇʟᴇs ᴍᴀɪs ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴀ.
-ᴇsᴛᴇʟᴀ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇ ᴀᴄʜᴇɪ ᴇᴜ ᴇ ᴏs ᴍᴇɴɪɴᴏs ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴛᴇ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴏɪᴅᴏs -ᴅɪssᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴏғᴇɢᴀɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴄᴏʀʀɪᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀʀ.
ɴɪssᴏ ᴇᴜ ᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴇsᴄᴜᴛᴀᴍᴏs ᴍᴀɪs ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴠɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ɴᴏssᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ.
-ᴇsᴛᴇʟᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴄʜᴇɪ ᴠᴄs ᴀᴄʜᴇɪ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀᴍ sᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴀɪ-ᴅɪssᴇ ɪɴᴜᴘᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ.
ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʟᴇs conversavam eu ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴇɪ ᴅᴏ ᴛɪᴏ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ᴇ ᴏ ᴘᴀᴘᴀɪ ᴍᴀɪs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ᴠɪʀᴇɪ ᴇʟᴇs ᴊᴀ́ ᴛɪɴʜᴀ ɪᴅᴏ ᴇᴍʙᴏʀᴀ.
-ʜᴜᴍ ᴇsᴛᴇʟᴀ ᴛᴀ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴠᴄ ᴀᴛᴇ́ ᴀɢᴏʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀʟᴏ ɴᴀᴅᴀ-ᴅɪssᴇ ᴛᴀᴋᴇ ᴘʀᴇᴜᴄᴜᴘᴀᴅᴏ.
-ʜᴀᴍ ᴀ sɪᴍ ᴛᴏ ʙᴇᴍ ɴᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ɴᴀᴅᴀ ᴠᴀᴍᴏs ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴇsᴛᴀʀ ᴘʀᴇᴜᴄᴜᴘᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ ɴᴏ́s ᴇsᴛᴀʀᴍᴏs ᴅᴇᴍᴏʀᴀɴᴅᴏ-ᴅɪɢᴏ ᴇ́ ᴇʟᴇ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀᴏ.
ғᴏᴍᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇǫᴜᴇɪ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴛᴏᴅᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴇᴍ sᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏ ᴇᴜ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴛᴀᴠᴀ ʙᴇᴍ ᴇ ǫᴜᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ғᴇᴢ ɴᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀs ʜᴏʀᴀs ᴛᴏᴅᴏs ɴᴏɪs ɴᴏs ᴅᴇsᴘᴇᴅɪᴍᴏs ᴇ ғᴏᴍᴏs ᴘʀᴀ ᴄᴀsᴀ ɴᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇᴜ ғɪǫᴜᴇɪ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ.
-ᴇᴜ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇɪ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴍᴀɪs sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴅᴇᴠᴏ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇᴍ ᴇ́ ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴏ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴘʀᴀ ᴇʟᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴀ ʙʀɪɢᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ -ᴘᴇɴsᴏ
-sɪᴍ ᴇ ɪssᴏ ᴇᴜ ɪʀᴇɪ ᴄᴏɴᴛᴀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴀ ʙʀɪɢᴀ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴅᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ- ғᴀʟᴏ
ᴄʜᴇɢᴏ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴘǫ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ .
ɴᴏs ᴅɪᴀs sᴇɢᴜɪɴᴛᴇs ғᴏɪ ᴛᴜᴅᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴍᴀ́ɪs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠɪ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴀǫᴜɪ ɴᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴇ ғɪᴄᴏ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴜᴅᴀ?? sᴏᴜ ᴛɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴄᴏᴍ ᴛᴀᴋᴇ ᴄᴜᴛᴜᴄᴀɴᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~E se a filha de izatake volta se para o passado.~
RomanceEm uma bela noite eu estava no meu quarto assistindo netflix era umas 21:40 da noite até que eu pego no sono. No outro dia Bom dia mundo e Aaaaa a meu deus onde eu estou. °Capa original. °Os personagens não me pertencem. °𝕃𝕖𝕚𝕒 𝕡𝕒�...