Şuan Umut'la beraber pavyon un yakınındaki bir bankta oturup sipariş ettiğimiz hamburgerleri yiyorduk.
Gerçi daha çok o yiyor gibiydi ben ise akşam sergileyeceğim performanstan dolayı fazlasıyla heyecanlıydım buda iştahımı kaçırıyordu.
Sıkıntıyla etrafta gözlerimi gezdirdim.
"Bir sorun mu var?"
Umut'un konuşmasıyla beraber gözlerimi Umut'a çevirdim."Akşam için heyecanlıyım ya her şeyi batırırsam?"
"Böyle düşünme gayet hızlı öğrendin ve mükemmel performans sergileyeceğinden eminim,ayrıca benim gözetimimde olacaksın yani sana oradaki kişiler kötü davranamayacak"
Onu onaylayıp yeni bir soru yönelttim.
"Bugün özel birilerinin geleceğini duymuştum ayrıca onlara da ben performans sergileyecekmişim, nasıl bir konumda olacaklarını biliyormusun?"
Bunu sormamla beraber biraz gerilmişti.
"Yani gelen kişilerin konumunu tam olarak öğrenmezsen daha iyi olur.
Ama illa bir şeyler bilmek istiyorsan karanlık işlerle uğraşıyorlar""Ne?"
Tamam bu olabilecek bir şeydi ama ilk defa performans sergileyecekken neden böyle birilerine sergilememi istemişlerdi? Sonuçta hata yapma ihtimalim vardı ve o tehlikeli insanların beni bir yanlışımda silmeyeceklerinin garantisi varmıydı?Ben düşüncelerimle boğuşurken bir anda Umut konuştu.
"Şuan aklından ne geçtiğini anlayabiliyorum ama merak etme en fazla kucak dansı yapmanı isterler"
"NE,HANI ISTEMEDIĞIM SURECE BANA DOKUNMIYACAKLARDI?!?"
Umut sözümü bitirmemle birlikte bir kahkaha attı komik bir şey söylememiştim ki?
"Orasını bilemem artık"
Bunu diyip gülerek pavyona doğru ilerledi. Bende hızla kalkıp yanına gittim."O dediğin şeyi yapmamı istemeyecekler değilmi?"
Bana ciddimisin der gibi bir bakış attıp konuştu."İsteyebilirler ama ben buna izin vermem"diyip göz kırparak 3. Kata çıkmaya başladı.
Anlaşılan biraz daha çalışacaktım.
***
Bi 2 saat çalışmıştık ardından beni duş almam için evime bırakmıştı bende duş alıp siyah bir tişort ve siyah bir eşofman giyip şeftali kokulu parfümümü sıktım. Umut'u aradım. Telefonumu açmamıştı ama dışarıdan arabasının korna sesini duyunca hiç gitmediğini anladım.
Hızla aşağıya inip arabasına bindim.
"İnsan biraz süslenir Alya"
"Ne gerek var? Zaten orada bana bir şeyler verilecek"
"Evet özellikle ben seçtim çok beğeneceksin"
2 saat sonra sonunda pavyondaydik saat 20:00 olduğu için daha zamanım vardı.
Umut bana giyeceklerimi göstermişti güzellerdi abartılı bir şey seçmemesi hoşuma gitmişti.
O gösterdik den bi yarım saat sonra onları giymiştim ve gerçekten de çok güzel olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİTİM PAVYON
Jugendliteratur17 yaşındaki genç kız babasının borçlarını ödemek için son çare olarak ünlü bir pavyonda çalışmaya başlar....