2. Bölüm

2.2K 226 46
                                    

Tamamen yalandı. O filmi izlemeyi dört gözle bekliyordu. Özellikle Jungkook ile izleyecek olmaları onun için çok değerliydi ama şimdi hayal ettiği buluşmayı Taehyung yaşıyordu. Burnunu çekti ve bilgisayarından videoyu başlattı.

Kaçak bir site bulmuştu. Madem gidemiyordu evde izleyecekti. Taehyung ve Jungkook beraber izlerken o yalnız başına odasında izleyecekti. Film ilerliyordu ama onun aklı tamamen sinemadaki ikilideydi. Derin düşüncelerinin arasında o kadar kaybolmuştu ki odanın kapısının açıldığını bile duymadı.

"Jimin?" Yoongi önce boş boş bilgisayara bakan bedene ardından da bilgisayardaki filme baktı. Jimin ise hala düşüncelerinin arasından çıkamamıştı. "Jimin!" Yoongi onu dürttüğünde irkildi. "Hyung ne yapıyorsun?! Korktum." Yoongi sabır diledi. "Sesleniyorum duymuyorsun." Ardından bilgisayarı işaret etti.

"Hani istemiyordun izlemek?" Jimin dudağını ısırdı ve ensesini kaşıdı. "Hala istemiyorum ama bu sahneyi merak ediyordum." Diyerek bilgisayarı gösterdi. Göstermesiyle beraber Yoongi de ekrana döndü ve Jimin'in yanakları utançla kızardı. "Siktir!" Bilgisayarın ekranını hemen kapadı.

"Bu sahne değildi hyung! Senle konuşurken bitmiş! Gerçekten! Tanrım... çok-çok utanıyorum. Hyung bunu unutabilir miyiz? Lütfen!" Yoongi güldü. Jimin tam bilgisayarı gösterdiği anda sevişme sahnesi vardı.

"Unuturuz çocuk. Ne çok ağladın." Jimin yatakta ayağa kalktı ve ona sarıldı. "Canım hyungum!"

Bulutlar bile ağlıyor

Hoseok:
Kimde para var
Bana para lazım

Namjoon:
Var ama sana yok

Yoongi:
Kabasınnamjoon.
Bende var ne kadar lazım

Hoseok:
120 atabiliyon mu

Yoongi:
Attım

Namjoon:
Bana da atsana

Yoongi:
Yarramı ye

Jin:
Grup yapalım ama
Hep tekli plan yapıyorsunuz

Jungkook:
Bizden mi gocunuyosunuz

Yoongi:
Aynen senden gocunuyoz
Beynini siktiğim ya
(Jimin görüldü)

Namjoon:
Herhalde Jungkook grup yapmak istiyor
Pek anlayamadık ama

Jungkook:
Siktir git piç

Taehyung:
Film mükemmeldiiiiii

Jungkook:
Hmhm mükemmeldi
Bu eşek diğer serileri izlememiş ki amk
Her soruyu sordu zaten
Başta diyor jungkook bu ne kadar iyi bir adam ya
Adam 3 filmdir ajan
Tüm ülke biliyor
Taehyung hyung adam iyi sanıyormuş

Taehyung:
Yinede güzeldi

Jungkook:
Hayır
Hiçbir şey anlamadım ki
Bir daha izlemem lazım
Jimin gelseydi işte...

Yoongi:
Jimin 5 dk önce izlemeye başladı
Daha başında
İstiyorsan gel
Beraber izleyin işte

Jungkook:
Neeeee
Uçtum

Taehyung:

Zaten hep ona git//
(Namjoon,Jungkook,Hoseok,Yoongi,Jin görüldü)

Taehyung:UçZaten hep ona git//(Namjoon,Jungkook,Hoseok,Yoongi,Jin görüldü)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung tae tae... Bu çekime karşı çıkamazsın

Sevdim sizi
Öptüm sizi

Lie- Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin