3. Bölüm

2.1K 216 23
                                    

Jimin kapı açıldığında içeri Jungkook'un girmesini beklemiyordu. "Bensiz mi?" Jungkook elindeki abur cubur poşetini gösterdi. Jimin'in çift kişilik yatağındaki boşluğa yerleşti. "Kırıldım doğrusu. Hem istemiyorum diyorsun hem de burada bensiz izliyorsun." Sesinde dalga geçer bir ton olsa da Jimin onun ciddi manada kırıldığını biliyordu.

"Sonradan merak ettiğimi fark ettim. Sanırım arada bir spoiler yediğim için oldu." Sonra ekrana bakarken yutkundu. Ona yakın davranmayacaktı ama kendini ele vermişken ona git diyemezdi.

"Şimdi izleriz olmaz mı?" Jungkook omuz silkti. "İzlemek istediğim için buradayım zaten ama baştan beni Taehyung hyung ile göndermeyecektin. Aramızda kalsın tüm film onun sorularıyla uğraşmayayım diye bir ara erken çıkmayı bile düşündüm!" Jimin onun isyanına güldü. "Yine de öyle yapman kırıcı olurdu." Jungkook saçlarını eliyle düzeltirken "Bir insan hiç bilmediği bir serinin filmine neden gider ki?" Jimin'in yüzü düştü.

Çünkü seni seviyor.

Jimin, Taehyung ve Jungkook'un uyumlu olduğunu düşünmüyordu. Bunu objektif olarak söylüyordu. İkisinin ilgi alanları, karakterleri birbirinden çok farklıydı. Yine de bunları sesli bir şekilde dile getiremezdi. Özellikle Taehyung'un yanında.

Daha fazla beklemeden filmi başlattığında ikisi de ekrana döndü. O her ne kadar yanındaki bedenden kaçsa da o bir şekilde dönüp dolaşıp kendisinin yanına geliyordu. Bu farkındalıkla iç çekti ve filme odaklanmaya çalıştı.

Çattt bir bölüm dahaÇerezlik fic 💪🏻💪🏻💪🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çattt bir bölüm daha
Çerezlik fic 💪🏻💪🏻💪🏻

Nasılsınızzz umarım iyisinizdirrr

Sevdim sizi
Öptüm sizi

Lie- Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin