Naz öldü artik!

288 18 27
                                    

Tuana-"Artik güçlü olmak zorundayim! Naz yok artik! Tuana geri döndü! ve bunu siz istediniz!... kiyafetlerimi değiştirdim ve aşaği indim"

 kiyafetlerimi değiştirdim ve aşaği indim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ülkü- Naz ablacim?

Tuana- dinliyorum.. "dedim soğuk bir ses tonuyla"

Ülkü-"gözüm doldu.." i-iyi misin sen?

Tuana- hiç olmadiğim kadar"sirittim"

Ülkü - Teyzem gelip seni bu halde görürs-

Tuana - görürse görsün! banane!? umurumda bile değiller! Onlar için hayatimi, tarzimi değiştiremem kusura bakmayin!

Yağiz- yeng-

Tuana- YENGE DEME BANA!

Çağan- ne oluyor burda? Naz?

Tuana-"alayci bir şekilde güldüm" Naz? Naz kim Çağan?

Çağan-"anlamsizca ona bakıyordum"

Tuana- Karşinizda artik Tuana var! Naz öldü! Ona göre davranin! sizin aşk hikayenizi çekemem! Her kes kendi yoluna!

Ülkü- Nereye Naz?

Tuana- TUANA!

Ülkü-"gözümden yaşlar süzülmeğe başladi...." P-peki... nereye gidiyorsun T-Tuana?

Tuana- Sizene? İstediğimi yaparim!

Çağan-"Nazin kolunu sıktım" Nereye?!

Tuana- ayy kiyamam çok mu merak ettin?! Arkadaşlarimla buluşucam! "kapiyi sertce kapatarak evden çıktım ve Alisayla buluşacağimiz Depoya gittim"....Alisam..."Alisaya ağlayarak sarildim..."

Alisa- şşttt sen güçlü birisin Tuana... ağlamak sana yakişir mi?

Tuana- yakişmaz...

Alisa- Nisa geliyor.. "sirittim"

Tuana-eğlence başlasin"sinsice sirittim"

Zeynep- eğlence varr

Emir- evet...

Nisa - Naz? benimle buluşmak istediğini söyledin... Neden böyle yerde buluşuyoruz? (Her şeyden habersiz bir adet Nisaaxefenaz)

Tuana- ilişkiniz nasil gidiyor?

Nisa- ne kiminle

Emir-kiminle olucak!

Alisa- Çağanla

Zeynep - düzelteyim canim Efenle ilişkiniz nasil gidiyor?

Nisa- çok iyii-- ay pardon yalnişlikla söyledim...

Tuana-"Nisaya tokat attim" ayy pardon yalnişlikla tokat attim

Nisa- bana pek öyle gelmedi ama

Tuana-"Emire işaret ettim ve silahi getirdi.." Bu ne biliyor musun prenses?

Nisa- N-Naz onunla ne y-yapicaksin?

Tuana- bununla ne yapiyorlar?

Nisa- Oynama öyle onunla! oyuncak değil! silah!

Tuana- yaa teşekkür ederim öğrettiğin için çakma Naz (Nisa beni ö!dürücekk)

Nisa- Çakma Naz?" Kahkaha attim" Yalniz senin kocan benim peşimde! söyle peşimi biraksin!

Tuana- Biliyormusun?

Nisa- neyi?

Tuana- Sen Naz olabilirsin ama Tuana asla olmazsin!

Nisa-neden? Ben senden daha iyiyim! sen hep beni kiskandin çocukluğumuzdan beri!

Tuana-"silahla oyanyarak" ben? seni kiskanicam? güldürme beni Nisa

Zeynep- Tuana o asla Naz olamaz yalniz

Alisa- Neden?

Zeynep - çünkü Efe Nazi seviyor.. Ama bu günden sonra Naz Tuana olmağa karar verdi....

Emir - çok doğru söyeldin bence Sevgilim"Zeynepe sarilidim"

Tuana-"silahı Nisa doğrulttum"

Nisa- ÇAĞAN! YARDIM EDIN! ŞU PİSKOPAT BENI OLDURMEK İSTİYOR! BENI OLDURUSEN ASLA KURTULAMAZSIN BILIYORSUN BUNU Dİ Mİ?!

Tuana-Biliyorum prenses....

Sizce Tuana Nisayi öldürücek mi? Tuanayi sevdiniz mi? Voteye basmayi, yorum yapmayi unutmayin aşklarimm.

Candan öteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin