Senin gibi kardeş olmaz olsun!

285 19 24
                                    

Çağan-"güldüm"

Tuana- ben şu kiyafetleri giyinmek zorunda miyim?

Çağan- Maalesef

Tuana- neden peki?

Çağan-teyzem işte....

Tuana- anladim....

Ülkü-"odaya girdim" Naz ormanda gezmeye ne dersiniz?

Tuana- olurr

Çağan- bencede

Ülkü- o zaman hazirlanin

Tuana- tamam"Efeyle birlikte hazirlandik... "Şort giyinsem olur mu?

 "Şort giyinsem olur mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan- teyzem...

Tuana-" hiç bir şey söylemeden aşağı indim.... ormana doğru gittik"abla ya tarzimiz bozuldu...
Hilal info:

Ülkü - evlisin artik Naz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ülkü - evlisin artik Naz....

Tuana- neyse...

Yağiz- ağaçlar ve doğa çok güzel değil mi?

Çağan- evet....

Tuana-" biraz sohbet ettik.... Başim ağridi.. ve Efeye tutundum.."

Çağan-sen iyi misin Naz?

Tuana- evet..... Ablam nerde?

Yağiz- Ülkü?

Çağan- bilmiyorum.... şimdi burdaydi....

Tuana- arıyalım o zaman... " her yerde ablami arıyorduk... ve en sonunda ablami kanlar içindr yerde yatarak buldum... " ENİŞTE! ÇAĞAN!" ağliyordum.." abla uyan... abla lütfeen uyan...

Yağiz-"Nazin sesini duyup geldik..." ÜLKÜ!

Çağan- yenge... yengee uyan

Yağiz-"Hilali kucağima alip hastaneye getirdik.... ağliyorduk... üzerim tamamen kan olmuştu.."

Doktor - acil hastaya kan lazim! çok kan kayb etmiş!

Yağiz- Ama onun kan grupu nadir.... Naz! ablasisin! ayni kan grupuna sahipsiniz!

Tuana- evet....

Yağiz- ne bekliyorsun?! Kardeşine kan versene!

Tuana- veremem enişte....

Yağiz- ne?! neden?Ülkü senin için canini bile verir! ama sen! kardeşinin en zor gününde ona kan vermiyorsun!

Tuana- ONUN HAYATINI TEHLIKEYE ATAMAM ENİŞTE!

Alisa-"Naz bana haber vermişti... hemen hastaneye geldim...ağliyordum.." Bir kardeşimin hayati tehlikede... şimdi diğer kardeşim....

Yağiz-ONUN HAYATINI KURTARICAKSIN!

Tuana- YAPAMAM! "hastaneden çiktim... Hilalin doktoru Ardaydi.... Hemen onu aradim"
_Arda! doktor Melis acil durumlar için kan saklamişti!

Arda__evet Naz... "telefonu kapattim ve kani alip Hilale kan nakli yaptim...."

Yağiz- ben çok teşekkür ederim Arda...

Arda- Bunun için asil teşekkürü hak eden Naz... "Hilale nasil yardim etmeye bilirdimki?... Onu
Canimdan çok severken onu nasil ölüme terk ede bilirdimki?" (Arda Nisaya ihanet mi edicek? Nisaaxefenaz)

Tuana- ben... ben kardeşimi görmeliyim! "içeri giricekken eniştem kolumdan tuttu"

Yağiz- Sen onu ölüme terk ettin!.. Artik bir daha onu göremezsin! Ben senin enişten, Hilalde senin ablan değil! SENIN GIBI KARDEŞ OLMAZ OLSUN!
Tuana-.....

Biliyorum çok kisa oldu... Sizce Naz canindan çok sevdiği kardeşine neden kan vermedi?... Yorum yapmayi, voteye basmayi unutmayin aşklarimm...

Candan öteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin