Bana bunu nasil yaparsiniz....?

284 19 12
                                    

Tuana- Sen.... Nisa?....

Nisa- T-Tuana?

Tuana- inanamiyorum size ya!"kapattim"

Ülkü- o kiz N-Nisa miydi?

Tuana- Evet... Bana bunu nasil yaparlar ya?! En yakin arkadaşimdi....( doğru tahmin ettinnn Nisaaxefenaz)

Ülkü- Sen Çağani kıskandın mi?

Tuana- yok ne alaka..... Hilal ben ilk kez... ben ilk kez böyle hiss ediyorum... çok garip bir duygu...

Ülkü- Çünkü daha önce hiç aşik olmadin"gülümsedim... "

Tuana- ne alaka Hilal ya...

Çağan- Naz? benim telefonum sende ne arıyor?

Tuana-" gözüm dolu bir şekilde"Sofrayi toparlarken aldim.. sana vericektim zaten"telefonu Efeye verdim"

Çağan- Neyse... "Nisanin mesaj attiğini gördüm" Eee benim işim var "evden çiktim ve Nisanin evine geldim"

Nisa- aşkim.. "Çağana sarildim..."

Çağan-sen iyi misin?

Nisa- Tuana her şeyi öğrendi...

Çağan- NE!?

Nisa-"her şeyi Efeye anlattim.."

Çağan- Neysee.. bana bir kahve yapsana  (Naz ağliyor Efe kahve derdinde)

Nisa- tamam aşkimm"Kahve yaptim ve Çağana verdim"

Çağan- Bu kadar güzel yapmak zorunda misin sen?

Nisa-"güldüm" bilmem.. sana özel"Çağana sarildim". (arkadaş olarak yani kesinlikle aşik değiller)

Çağan- Seni seviyorum Nisa... (aşiklar bunlar...)

Nisa- Bende... seni seviyorum Çağan...

~Naza bakalimm~

Tuana-"Ağliyordum.... Beyefendinin keyfi yerinde Nisaciğinin yanina gitti! sanki anlamadik!....'Nazende sevgilim' şarkisini dinliyordum..." Sende tekce Benim yadima düştün.. Nazende sevgilim yadima düştün...

~Hilal ve Yağiz~

Yağiz-Hilal sana bir şey söylemeliyim...

Ülkü-soyle...

Yağiz- Benim hayatimda bir süredir bir kiz var....

Ülkü- Ne?! gerçekten mi?

Yağiz- evet... Leya..

Ülkü- Yağiz.... ben.... ben Ardaya aşiğim...

Yağiz- o zaman bitsin artik bu korkunç sahte evlilik.... (Bu zamanlarda her kes boşanıyor. Efnaz boşansa tam olucak yani)

Ülkü- Bitsin... "gülümsedim" Arkadaş olarak ayrilalim mi?

Yağiz- Arkadaşim.... "gülümsedim"

~Çağan ve Nisaa~

Nisa-Ne zaman ayrilacaksin..

Çağan- kimden güzelim?

Nisa- kimden olucak ya Çağan tabiki Tuanadan

Çağan- bilmem...

Nisa-bence artik Tuanaya Nisayi seviyorum demelisin...

Tuana-"o beni kayb etmekten korkmuyor ama ben onu kayb etmekten deli gibi korkuyorum... Ben Efeye aşik mi oldum? İmkansiza aşik mi oldum ben?.... Ama o en yakin arkadaşima aşik... Ben Nisaya ve sevdiğim adama bunu yapamam...."

9 BÖLÜM SONUU. VOTEYE BASMAYI, YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN..... SİZİ SEVİYORUM..

Candan öteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin