Love story~Son..

298 19 14
                                    

Ülkü - çok konuşuyorsun! giy Naz

Tuana-"itiraz etmeden giyindim... Hilal saç ve makyajimi yapti"

 Hilal saç ve makyajimi yapti"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan-"eve geldim" Naz... "Nazin elinden tutup arabaya taraf getirdim"

Tuana- Efe?

Çağan - "hiç bir şey söylemeden Nazi ona olan hislerimi soyleyecegim mekana getirdim.."

Tuana- Efe burasi cok guzel

Çağan - senin kadar olamaz...Naz.. ben seni seviyorum... Mutlu bir aile olmak ister misin?

Tuana- EVET! seni seviyorum Efem.. "Efeye sarildim.. gülümsedim" iyiki varsin... Efem...

Çağan - özür dilerim...

Tuana - ne?

Çağan - "silahimi çikarip Naza ateş ettim..."

Tuana- E-Efe?.... "Efeye bakip gülümsedim"ben seni kendi canimdan bile çok seviyorum" dedim aci bir gulumseme ile... gözlerim artik bana ihanet edericesine kapaniyordu.... "

Çağan - Naz... Nazim ben özür dilerim.... Bunu yapamk zorundaydim... Yoksa tüm ailemi öldürüceklerdi" ağliyordum.. "

Tuana- s-s-seni seviyorum..." ve gözlerim kapandi... sonsuza kadar karanliğa haps oldum... "

Çağan - Bende Nazim bende....

Alisa-" Mekana geldim. Onlari yalniz birakamazdim.. Ya yalniş bir şey yaparlarsa... Nazi yerde kanlar içinde gördüm "ÇAĞAN SEN NE YAPTIN!?

Çağan - "ağliyordum... sadece ağliyordum.. ..."

Alisa-"ağliyordum..." Sen sadece Nazi öldürmedin... sen 2 cani öldürdün...

Çağan - ne?...

ALİSA-NAZ HAMİLEYDİ!

Çağan - N-ne?.....

Yazardan:

O gün Naz gözlerini sonsuza kadar kapatti.... Efe Nazini kendi elleriyle öldürdü.... Ve Nazla birlikte daha doğmamiş çocuğunuda.... Naz Efesine süpriz yapmakk istiyordu.... Ama kader onlari ayirdi.... Belki Naz bu haberi Efesine daha önceden söyleseydi onlar şimdi hayatta olurdu.... Efe Sevdiği kadini ve Çocuğunu öldürerek ailesini kurtardi.... Ve bu Efnazin Aşk hikayesi oldu....

Evett aşklarimm. Bir hikayemizin daha sonuna geldik.... bölüm hakkinda düşüncelerinizi yorumlara yazmayi, voteye basmayi unutmayin. Sizi seviyorumm.

"Zamansiz aşk"  hikayemin 3.sezonu gelicekdi ama ani bir kararla yeni hikayem gelicekk...

Candan öteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin