~5~

332 22 7
                                    

Pov Tom:

Próbując wyrwać pilot dziewczynie, ta mnie przypadkowo uderzyła w kroczę, skuliłem się leżąc na niej, gdy tak leżałem na niej trzymając się za bolące miejsce, patrzyłem raz na jej oczy raz na usta, żeby spowrotem mieć dostęp do pilota musiałem użyć mojej taktyki, pocałować ją, tak też zrobiłem, namiętnie ją pocałowałem w usta swoimi, powoli biorąc z jej rąk pilota. Gdy już miałem z powrotem pilota odsunąłem się.

- Tak to się robi.

Powiedziałem lekko śmiejąc się, zawsze działa. Wyłączyłem netflixa którego dziewczyna włączyła i z powrotem oglądałem jakieś tanie wiadomości, dziewczyna gdy już ochłonęła zaczęła oglądać ze mną.

Po jakimś czasie przyglądałem się Suzannie kątem oka, zauważyłem że jest chudsza niż zwykle, a od tej pizzy tydzień temu nie widziałem żeby coś jadła.

- Ty coś jesz w tym domu?

Nagle zapytałem, odwracając całą głowę w jej kierunku, przy tym zauważając przerażenie na twarzy dziewczyny.

Pov Suzan:

Po pytaniu jakie zadał mi chłopak obleciał mnie strach.

-Tak

Skłamałam. Przecież nie moge mu powiedzieć że sie głodze. A tak swoją drogą, czemu on sie tak nagle o mnie martwi?

Pov Tom:

- No nie wiem, jakoś nie widziałem cię jak jesz od tej pizzy tydzień temu... Suz, szczerze.

Powiedziałem stanowczo.

- Gdzie Bill?

Zapytała odwracając się w moją stronę zmieniając temat.

- Nie zmieniaj tematu, ale chyba pojechał do sklepu, a teraz mów.. Czy ty się głodzisz?

Zapytałem teraz siedząc na dziewczynie lekko przygniatając ją do sofy.

Pov Suzan:

-Nie

Powiedziałam ze szklanymi oczami nie patrząc na chłopaka.
Nie umiałam sie do tego przyznać.. Ciężko mi było o tym rozmawiać. Po śmierci rodziców popadłam w depresje, nie wychodziłam z domu, nie jadłam.. Wtedy po raz pierwszy zaczęłam sie głodzić. Po jakimś czasie wróciłam na normalny tor. Zaczęłam jeść zdrowo, ćwiczyć na siłowni, bardzo sie cieszyłam że wyleczyłam sie z tego koszmaru. Po pewnym czasie brat zaczął mi wytykać że zaczęłam więcej jeść i że przytyłam. Znowu sie głodziłam. Trwało to prawie rok aż mój brat sam zauważył że strasznie schudłam. W wieku 17 lat ważyłam 34 kg..

Pov Tom:

- Suzan, nie wkurwiaj mnie, tylko mów czemu to robisz?

Pov Suzan:

-Za dużo jem a już jestem gruba, nienawidze siebie

Wybuchłam płaczem podkulając kolana pod twarz chowając ją w nogach.

Pov Tom:

- The fuck? Ty gruba? Przecież ty jesteś chuda! Musisz coś zjeść! Kto ci niby powiedział że jesteś gruba? A pozatem duże jedzenie jest zdrowe.

Przytuliłem dziewczynę gdy ona tylko wybuchła płaczem.

- Kto ci niby powiedzieć że jesteś gruba?

Powtórzyłem pytanie, ocierając łzy z policzków dziewczyny swoimi kciukami.

Pov Suzan:

Zatopiłam sie w ramiona chłopaka. Nie ważne co mi zrobił wcześniej, czułam sie przy nim tak bezpiecznie.. Odrazu sie troche uspokoiłam. Jego ciepła bluza i duże, umięśnione ręce otulały mnie całą przybierając o automatyczny uśmiech na mojej twarzy. Niestety po odpowiedzeniu na pytanie Toma uśmiech odrazu znikł.

~Do I like him, or it's just Tom Kaulitz? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz