~2~

464 24 41
                                    

Pov Tom:

- Witam w moich skromnych progach.

Powiedziałem otwierając drzwi dziewczynie, która natychmiastowo wyszła z auta i pokierowała się do drzwi wejściowych. Gdy byłem już pod drzwiami uderzyłem Suz w dupe po czym otworzyłem drzwi, dziewczyna od razu weszła do środka i zaczęła się rozglądać.

- Drugie piętro pierwszy pokój po prawej

Pokierowałem dziewczynę która odrazu poszła w tamtą stronę. Zamknąłem drzwi i poszłem do pokoju brata.

- Yoł, jak coś to mam kolejną dziwkę, załóż se słuchawki czy coś, ostrzegam głośna jest.

- Boże kolejna? Jezu.

Powiedział mój brat zakładając słuchawki, uśmiechnęłem się tylko lekko pod nosem i wyszłem z jego pokoju kierując się w stronę mojego, gdy już do niego weszłem, dziewczyna leżała na moim łóżku w samym staniku czekającą aż wskoczę na nią i dokończę zabawę.

Pov Suzan:

Chłopak pokierował mnie do zapewne jego pokoju. Tam gdzie powiedział tam poszłam. Pokój był bardzo nowoczesny, ogólnie jak cały dom. Ściany były biało czarne, zdobiły je duże okna w kształcie kwadratów. Bez dłuższego zastanawiania sie rozłożyłam sie na łóżku zdejmując z siebie sukienke. Majtek i tak już nie miałam, nawet nie wiem gdzie są. Nie pomyslałabym że tyle sie dzisiaj stanie. Leżałam i czekałam na chłopaka.

Pov: Tom

Kiedy wróciłem do swojego pokoju odrazu położyłem się na dziewczynie, ta wbiła się w moje usta i zaczęła rozpinać rozporek w moich spodniach, ja ściągnąłem jej stanik i pieściłem jej piersi, ta zaczęła znów lekko pojękiwać.

Ciekawe kiedy chociaż lekko wytrzeźwieje i będzie świadoma tego że pierdoli się z jej największym wrogiem.

Pomyślałem po czym oderwałem się od niej i ściągnąłem spodnie, podeszłem do szuflady by wyciągnąć condoma, lecz dziewczyna mnie zatrzymała.

S- Zróbmy bardziej ryzykownie, bez gumki.

Powiedziała, wielki uśmiech wkradł sie na oby dwóch twarzach, posłuchałem dziewczyny i spowrotem na nią skoczyłem, od razu w nią wchodząc.

Pov: Suzan

Zaproponowałam chłopakowi seks bez zabezpieczenia. Może to głupie, ale co tam, przecież będziemy bezpieczni. Chłopak we mnie wszedł, po czym z moich ust wyszedł automatyczny, głośny jęk. Ten stękał. Szybko poruszał biodrami wchodząc i wychodząc utrzymując kontakt wzrokowy uśmiechając sie do mnie. Ja to odwzajemniałam dalej jęcząc. Chłopak robił to tak mocno że łóżko przesuwało i w przód i do tyłu a podłoga lekko skrzypiała.

Pov Tom:

Czułem jak podłoga się ugina, zaraz powstanie dziura, robiłem to tak szybko jak tylko potrafiłem, dziewczyna stękała, jekala, wzdychala tak mocno jak tylko potrafi.

- TOM UCISZ SWOJĄ ZABAWKĘ, BO SŁUCHAWKI NIE POMAGAJĄ, NAWET NA FULLA PODGŁOŚNIONE.

Wykrzyczał mój brat bliźniak.

- NIE MOJA WINA ŻE JEJ SIĘ PODOBA.

Odkrzyczałem, nie dostałem już żadnej odpowiedzi, nie przejmowałem się tym. Nagle poczułem jak dochodzę, kurwa ja nadal jestem w dziewczynie, gdy tylko wyszłem, biała ciecz wypływała z niej, nie mogę powiedzieć czy to moje czy jej. Spojrzałem na swojego członka sperma z niego wylatywała, kurwa możliwe że ta biała ciecz z dziewczyny to moja.

Pov Suzan:

-Czy ty sie właśnie we mnie spuściłeś?

Powiedziałam zakłopotana.
Ja mam dopiero nie całe 19 lat, nie chce być w ciąży. Kurwa zachciało mi sie ruchać bez gumki..

~Do I like him, or it's just Tom Kaulitz? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz