Yunanistan x Türkiye

2.8K 68 788
                                    

Seme: Yunanistan
Uke: Türkiye
Sumut: Var ama softluk da var.
(BL)

Türkiye'nin Gözünden:

Sabah rüyamın tam da en heyecanlı yerinde sevgili kardeşim azerin nazik ama cidden sözde nazik uyandırışıyla uyanmıştım. Uyandığımı görünce tekrar bağırmaya başladı.

🇦🇿: Abiiiiğ! Hadi uyan toplantına geç kaldın.

Son dediği cümleyle resmen yerimden fırlayarak ayağa kalktım. Bu gün kiminle toplantım vardı ki? Yoksa... Amerika yada NATO toplantısı falan olmasın?! Eğer öyleyse sıçtım... O Amerika'nın kendini beğenmiş tavırları yeterince canımı sıkıyor zaten bir de her toplantısında geç kaldığım zaman beni herkesin önünde azarlayarak beni diğer ülkelerin önünde küçük düşürüyordu.

Takvime baktığımda o gibi toplantılara en az bir iki gün vardı kiminle diye düşünecekken Azerbaycan anladı kimle olacağını hatırlamadığımı bu yüzden bıkkınlık ile bana döndü.

🇦🇿: Abii balıkla işte. Hani şu uçan hamsi.

🇹🇷: Haa evet ege hamsisi.

🇦🇿: hxgıtktştjtm herneyse toplantına bir saat kaldı kalkta hazırlan.

Başımla onaylayıp esneyerek ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolaba giyeceğim şeylere baktım. Normal bir takım elbise seçip giydim. Kahvaltıda çıkmadan önce bir ekmek parçası koparıp yumurtanın tam da ortasından banıp ağzıma atarak kaçtım. Azer sınırlı bir şekilde bağırıyordu çünkü göz koyduğu yerden yemiştim. L-Lan? Boğazımda kaldı. Nasıl baktıysa artık fjflogkg.

Gideceğim yer çok da uzak sayılmazdı 20 dakika yürüme mesafesi ama geç kalmayım diye arabaya binip gittim. Zaten her NATO toplantısına geç kaldığımda Amerika'nın azarlaması yetmiyormuş gibi bir de Yunanistan- ay pardon uçan hamsinin dalga geçişleriyle de uğraşıyordum.

Toplantıyı bir kafede yapmaya karar vermiştik çok önemli olmayan temel şeyler hakkında konuşacağımız için. Toplantı saat 10:00'da olacaktı saat daha 09:45 geçiyordu. 15 dakika erken gelmiştim. Arabamı kenara park ettikten sonra Yunanistan'ın bir köşedeki masada oturduğunu fark edip ona el salladım. Beni görünce nedense bir panik oldu ve hafiften çekingen bir tavırla o da bana el sallayıp gel işareti yaptı eliyle.

Neden bu kadar gerildi ki anlayamadım? Muhtemelen bu kadar erken geleceğimi tahmin etmemiştir. Bu düşünce çok hoşuma gittiği için nazikçe gülümseyerek Yunanistan'ın yanına oturdum. Bana şaşırmış bir ifadeyle bakıp hafiften kızardı. Lan bunun bu gün neyi var?! Çok garip davranıyor.

🇬🇷: E-Erken gelmişsin.

🇹🇷: Evet de sen hayırdır? Baya gergin görünüyorsun.

🇬🇷: Sadece karşıma oturmak yerine yanıma oturmana şaşırdım o kadar.

🇹🇷: Canım istedi oturdum. Hem karşına direk güneş vuruyor. Haşlanmak istemiyorum.

🇬🇷: Ahaha evet orasıda doğru...

🇹🇷: Neyse çok uzattık toplantıya başlayalımmı?

🇬🇷: Tabiki ama önce bir şeyler sipariş etmek istemezmisin?

Onu kafamla onaylayıp. Çilekli kekle çay istedim. Yunanistan da papatya çayıyla çikolatalı kek söylemişti. Artık ne kadar gerildiyse papatya çayı bile sakinleştirmiyor onu. Harbi ne olmuştu ki? Acaba bu gün Almanya'ya borcunu ödemenin son günümüydü? Siparişlerimiz de geldiğinde toplantıya başladık.

Countryhumans Ship BL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin