Amerika x Türkiye

4.5K 102 1.5K
                                    

(Ülkelerin adları yerine bayraklarıyla belirteceğim. Eğer istemezseniz belirtin hemen düzeltirim.)

Seme: Amerika
Uke: Türkiye
Sumut: Varrğ (ama sonlarda gene de güzel hee)
(BL)

Türkiye'nin Gözünden:

NATO toplantısı için erken kalkmıştım çünküüü bu gıcık Amerika toplatıyı 7.30 da yapmak gibi bir şey yapmıştı. Normalde genel olarak toplantıları öğle ya da geceleri yapardık. Öğleye ve akşama başka toplantıları olduğu için sabağ yapmak zorundaydık.

6 da kalkmak nedir yaa. Öğrenciler bile en erken 7 de kalkıyorlardır.. İstemeyerek de olsa kalkıp hazırlandım. Normalde basit rahat şeyler giyerdim ama bu sefer daha şık giyinmeye karar verdim. Diğer ülkeler azıcık şok olsunlar ve benim ne kadar hot olduğumu bilsinler.
Üstüme beyaz bir gömlek üstüne çeketi giydim. Altıma siyah bir kot pantolon. Saçımada güzel bir şekil verip kombinime uygun bir kolye ve saat taktım. Şu an kendime bile aşık olabilirim.

En son aynada kendimi son kez kontrol ettikten sonra iş için olan dosyaları ve gerekenleri çantama koydum. Telefon, çüzdan, anakta gibi eşyalarımı da alıp dışarı çıktım. Toplantı saat 7.30 daydı ve saat daha 06.55 di erken geldim be sonunda! Artık o balık (Yunan.) son anda gelmediğim için dalga geçemeyecek.

NATO binasına girip asansöre bindim içeride almanyayla karşılaştım. Selam verdim. Ama cevap vermedi. Tam alınacakken resmen ayakta uyuduğunu gördüm.

🇹🇷: Hey Almanya uyannğ!

Benim çiyaklamamla Almanya resmen yerinden sıçradı ve bana uykulu gözlerle baktı. Geç algılamış olacaktı ki bana daha yeni selam veriyordu. Bu adam cidden uyumayacak kadar meşgulmü ki?

🇩🇪: Günaydın... Kusura bakma pek uyuyamadımda.

🇹🇷: Fark ettim öckgorngbu Sanırım son zamanlarda çok fazla işin var?

🇩🇪: Haa.. Malesef. Ee sen niye bu saatte burdasın? Açıkçası seni öğleden önce görmem.

🇹🇷: Sorma. Amerika ve onun ani kararları. Neymiş programı çok doluymuş falan filan.

🇩🇪: Hımm. Anlıyorum.

Asansör Almanya'nın inmesi gerektiği 5. katta durdu ben de NATO toplantısı'nın yapılacağı katta yani en üst 11.katta çıkacaktım. Asansör durdu ve ben de toplantı odasının önüne geldim.

Saat 07.00 geçiyordu muhtemelen kimse daha gelmemiştir. Kapıyı açtığımda Amerika'nın olduğu koltukğu arkası dönüktü. Hazır gelmemişken baş koltuğa oturmam da sakınca olmaz sanırım~

Koltuğa hiç bakmadan direk oturdum. Ve biraz döndüm. Baş koltuk dedikleri bu olsa gerek. Çok yumuşak- Bir dakika... Bu koltuk yamulmu ne?

Ellerimi yanlara atrımga bir eli tuttuğumu far ettim. Yutkunarak yavaşça kafamı çevirdim vee... Sıçtım. Bu deminden beri yumuşacık diyerek oturduğum koltuk meğersem Amerikenın ta kendisiymiş.. Ve en kötüsüde şuan adamın resmen malum yerine oturuyordum!

🇹🇷: Hassiktir! A- afedersiniz.

🇺🇸: Ooo bay Türkiye Cumhuriyeti erkencisiniz bakıyorum da. Genelde son anda gelirsiniz. Açıkçası her seferinde nasıl son 10 saniyede gelmeyi başardığınızı hep merak etmişimdir. Ama şu anda 30 dakika erken burdasınız.

🇹🇷: Ehe şey. Evet kusura bakmayın az önce ki için-

🇺🇸: Sıkıntı değil anlaşılan epey rahat ha? Bu gün giyiminizide düzeltmişsiniz. Yakışmış~

Countryhumans Ship BL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin