Seme: Rusya
Uke: Türkiye
Sumut: Var.
(BL)Türkiye'nin Gözünden:
Bu gün Rusyayla Saat 15:00 de önemli bir toplantımız vardı. Önemliydi çünkü aramızda ki devlet, ticari gibi önemli iş ilişkilerini güçlendirmek için yapılacaktı.
En son ki Ukraynayla aralarında ki savaştan dolayı ben ikisinin arasında kalmıştım Ukraynayı tuttuğum için aramız biraz kötüleşmişti ama bunu ve bunun gibi meselelerimizi bu toplantıda konuşup çözecektik.
Gerçi biraz endişeliyim... Çünkü Amerika aramızın iyi olmasını pek de istemiyor. Neymiş bir NATO üyesi olarak onunla görüşemezmişim. Sanki bana NATO üyesiymişim gibi davranıyorda.
Rusyayla yapacağım toplantıdan önce her hafta olan saat 08:30 dan 12:30 za kadar olan NATO toplantısı vardı.
Ayağa kalkıp saati kontrol ettim 07:10 geçiyordu. Normal de özellikle de toplantı günlerinde hep geç kalkan ben nihayet erken kalkmıştım! Tarihe geçecek bir olay.
Hemen elimi yüzümü yıkadım ve bir şeyler atıştırdıktan sonra giyinmek için güzel bir şeyler baktım dolaptan. Bu gün önemliydi bu yüzden giyimimde özenli olmalı. Üstüme erkekler için olan korselerden taktım üzerine bir gömlek ve şık bir ceket altı biraz uzun. Altımada giymek için üstle uyumlu bir kot pantolon çıkarmıştım ki baxsırımı bulamadım. Bir tek temiz olan iç çamaşırım da... Kardeşlerimin benle sırf dalga geçmek için aldıkları tanga vardı.
Atmayı unutmuşum var ya fena dayağımı ve tıribimi yemişlerdi o gün. Altıma iç çamaşırı giymesem... Fazla belli olurdu ve rahatsız olurdum. Mecbur giydim o kadar da rahatsız edici değildi ama aşırı utanç vericiydi. Neyse ne ya! Sanki kim görecekti ki.
Bir an önce altımı da giyip hazırlandım. Bir kaç şey de atıştırıp dışarı çıktım. Arabama binip gaza bastım. İlk önce NATO binasına ondan sonra da hemen Rusya'nın yanına gidecektim. Bir yarım saat sonra varmıştım. Saat daha 07:45 geçiyordu.
Asansöre binip en üst katta yani 11. Kata bastım. Asansör 10. Katta durmuştu açıkçası bu biraz sinirimi bozmuştu çünkü bu Amerikanın ofisinin katıydı. Sabah sabah onu çekmek istmiyordum. Vee evet bu Amerikaydı.
🇺🇸: Türkiye baya erkencisin bu gün. Ne oldu beni mi özledin? Gerçi beni kim özlemezki~
🇹🇷: 'Ben tabiki! ' Yaa ne demezsiniz. Bu gün erken geleyim dedimde.
🇺🇸: Umarım bunu alışkanlık haline getirirsiniz. Malum hep geç kaşırsınız.
🇹🇷: Ahaha... Aynen neyse biz toplantı odasına geçelim kata gelmişiz de.
Bunu söyleyince Amerika da başıyla beni onaylayıp önden gitti ben de arkasından gittim. Odaya girdiğimde karnıma bir ağrı girdi sanırım sabağ alar acele içtiğim o süt bozuktu. Miğdem şu anda halay çekiyordu.
🇹🇷: Ahh...
🇺🇸: Hım?Türkiye Cumhuriyeti iyimisiniz? Yüzünüz sapsarı olmuş.
🇹🇷: İyiyim... Sadece biraz karnım ağrıyor. İzninizle.
Diyip koşarak tuvalete gittim. Şanslıyım ki tuvalete kimsecikler yoktu. İstediğim kadar sesli- anladınız. Hemen tuvalletlerden birine girdim.
Baya tuvalete kalmıştım saate baktım hassss siktir- Saat 08:20 geçiyordu. Toplantı 10 dakika sonra başlayacaktı. Kesin benle dalga geçeceklerdi. Utancımdan gidemem. Ben bunları düşünürken tuvaletin kapısı sertçe çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans Ship BL
Romanceİstediğimiz Shipleri bölümlerde yazarak belirtebilirsiniz. BL seriler yazacağım. Vee Shiplerle ilgili çizimlerimide ayrı bir bölüm atıcağım. bunun içinde belirtin lütfen. Umarım beğenirsiniz. Yorum yapın lo. (^._.^)ノ☆🐥🔪