hikaye tanıtımı

243 11 5
                                    

Bu hikayenin yazılış tarihi
( 2019 )


Yıl 2005 .
Yer Ankara
Sincan .

Eyşan çakır daha 7 yaşında
annesi Esma ev hanımı
babası şefkat tır şoförü .

bi akşam evlerine babasının yakın arkadaşı Ahmet gelir ve şefkat çakır ra çok para kazanacağı bir tır sevkiyatı olduğunu söyler ,

Ahmet" Vallha Şevket abi çok iyi para veriyorlar .

Şevket" İyi diyorsun da Ahmet iş biraz riskli yani polis jandarma falan sürekli yolda arama yapıyor ya bir şey olursa koca bir tır silah diyorsun .

Ahmet" tehlikesi olsa sana söyler miyim Şevket abi .

Şevket" Nasıl bir iş bu silah işi örgüt falan çıkmasın işin içinden .

Ahmet" Yok abi şimdi sana özet geçeyim bunlar iki büyük mafya ailesi biri kılıçhan ailesi bunlar silah üretiyorlar diğeri yıldırım ailesi onlar da işin pazarlama ve satışın da .

Şevket" Kimlere satıyorlar bu silahları yani ben kime götürüncem .

Ahmet" Şöyle ki abi iç savaş ve dış savaş içinde olan ve silah ihtiyacı olan ülkelere silah satışı yapıyorlar sen sormadan söyleyeyim asla örgütlere silah satışı yapılmıyor .

Şefkat çakır önünde duran çaydan bir yudum içip düşünmeye başlar.

Şevket" peki biraz düşünücem .

Ahmet" Tamam Şevket abi haftaya iyi bir sevkiyat var kabul edersen önce Karadenize gidecek sin malları alıp oradan sana verilen adrese teslim edecek sin .

Şefkat çakır tamam derecesinden başını sallayıp önündeki Çayından içmeye devam eder.

1 hafta sonra .

Eyşan" Baba ne zaman gelecek sin .

Esma hanım kızını okul çantasını alıp sırtına takarken saçlarında ki bozulan tokalarını düzeltir .

Esma" bak hele baban daha yola bile çıkmadı ne zaman gelecek sin diyorsun .

Şefkat çakır da askıda ki montunu giyip yerde duran çantasını alarak karısı ve kızıyla birlikte dışarı çıkar.

Şevket" ee annesine çekmiş daha yola çıkmadan özlüyor beni .

Şefkat çakır' ın sözleriyle Esma hanım hafif utanır .

Esma" Hadi hadi çok konuşmayın sizde  küçük hanım geç oldu doğru okuluna sizde ilk aşkınız la yola Şevket bey .

Eyşan gülen gözlerle babasına bakmaya başlar.

Eyşan" Baba annem çakırı kıskanıyor .

Şevket" Ulan kadın millet kocasını başka kadından kıskanır sen beni tır dan kıskanıyor sun .

Eyşan kıkır kıkır gülmeye başlar .

Esma" Ne kıskanıcam be senin o külüstür tırı nı .

Şevket" Deme öyle hanım alınıcak benim çakır gözlü müjganım .

Esma" Hay senin müjganına yürü git adam .

İntikam Vakti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin