2 bölüm

120 5 21
                                    

Eyşan gece vakti tek başına Ankara sokaklarında yürüyor dur hava çok soğuk hafif te yağmur yağmaya başlamıştır Eyşan ıslanmak için bir otobüs durağında oturur .

Saatler geçer insanlar Eyşan nın yanından geçip giderler kimisi sadece bakar kimisi konuşmaya çalışır .

Saatler epeyce geçer artık insanlar geçmez hava buz gibi soğuk olur Eyşan üşümeye başlar 14 yaşında bir kız için sokaklara bu saatte çok tehlikeli Ken Eyşan tek başına bir gece vakti bir otobüs durağında otururken yanından iki tane adam geçmeye başlar ve arasıra durup Eyşan na bakmaya başlar.

Adam 1"Pişt ufaklı sen ne yapıyorsun burada.

Eyşan korkup cevap vermez .

Adam 2" Baksana titriyor maviş .

Eyşan öfkeyle adama bakar .

Adam 1" Üşüme maviş biz seni ısıtırız .

Adam 1 Eyşan nın kolundan tutup çekince Eyşan çığlık atar .

Eyşan" Bırak beni dokunma bana .

Adam 2" Bağırma ufaklı seni ısıtıcaz sadece .

Eyşan kendisini kurtarmak debelenip bağırmaya başlar ken arka sokakta ateş yakmış sokak Çocukları Eyşan nın sesini duyar ve oraya gelince iki adamın bir kızı zorla çekiştirdigini görürken hepsi birbirine bakmaya başlar.

Çocuk 1" Adamlar kızı götürüyorlar ne yapıcaz .

Çocuk 2" Aslan abiye haber verelim.

Çocuklar sırayla ıslık çalmaya başlar bu onlar arasında bir tur haberleşme ve birbirini çağırma şeklidir .

İki adam Eyşan nı sürüklerken bir sokağa sokar sonra da bir köşeye sıkıştırıp öpmeye başlar Eyşan tüm gücüyle adamı itmeye çalışır ama başaramaz.

Adam 2 " Çabuk ol beni fazla bekletme.

Eyşan adamın kolunu ısırır adam kolunu tutmaya başlar .

Adam 1" Ah vahşi kız ben de seni böyle yemez miyim .

Eyşan tam koşup kurtulacak ken diğer adam onun yakalar .

Eyşan" Bırakın beni ne olur.

Adam 1" Sen önce bir şu ısırığın hesabını ver bakalım maviş.

Adam Eyşan nın saçından tutup çeker ken arkadan başka bir adam gelip adamın ensesinden tuttuğu gibi çekerek yumruğu suratına indirir.

Adamlar ne olduğunu anlamadan etrafının çocuklar sarar ken çocuklar hepsi birlikte iki adamı dövmeye başlarlar Eyşan da hemen korkup kaçar çocuklar ve onların yanında olan biraz daha büyük olan adam o iki adamı dövmeye devam ederler ken Eyşan sa arkasına bir daha bakmaz ve kaçmaya devam eder.

Eyşan ana yola doğru koşmaya devam ederken bir anda önüne bir araba çıkar ve son anda firene basarak dururken Eyşan korkup yere düşer arabanın kapıları iki yana doğru açılırken birileri gelmeye başlar ama Eyşan onları göremez çünkü arabanın ışıkları gözüne vuruyor dur Eyşan eliyle gözünü kapatırken birden Eyşan na tanıdık bir ses gelir .

Emel" Eyşan kızım iyi misin bir yerine bir şey oldu mu.

Özkan Eyşan nın kolundan tutup kaldırır Eyşan kolunda ki Özkan nın elini görünce çığlığı basar .

İntikam Vakti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin