Bugün cumartesi ve ben rahat rahat tatil yapıp, sorunlarımı düşünebilecek zamana sahip olmak yerine Sevgili Babam yüzünden Güneş'in Yerine gidip çalışmak zorundayım. Oysa ki benim azıcık da olsa kendimin kendiyle duygulanımı zamanına ihtiyacım var. Kendimin kendiyle duygulanımı zamanı ne midir? Bu, benim sekiz yaşımdan beri uyguladığım bir taktik. Kafamdaki ve kalbimdeki her şey karışıp içim, içinden çıkılmaz bir hâl aldığında durur ve tek tek hepsini açarak tüm duygu ve düşüncelerime uygun bir yer bulup içeriyi düzenlerim. Dışarıdan bakıldığında hiçbir şey yapmadan saatlerce oturuyormuş gibi gözüksem de o esnada çok çalışırım. Tüm bu çalışmanın sonucunda da girdiğim kaotik süreçten çıkar, zihnimde yer kalmaması sebebiyle ortaya çıkmış olan geçici aptallığımdan kurtulurum. Bir sonraki karmaşaya kadar bu beni idare eder.
Güneş'in Yerine girer girmez arkamdan Damla'da içeri girdi ve girer girmez nefes almadan Nesli'yi anlatmaya başladı: "Metis, Nesli harika biri. Böyle bir seksilik yok! Sanat eseri gibi bir şey. Nesli'yi sergiledikleri bir müze olsaydı her sabah erkenden oraya gidip akşama kadar gözümü kırpmadan Nesli'yi izlerdim. Dün file çorap giymişti ve bittim Metis, onu gördüğüm yerde Oz Büyücüsü'ndeki cadı gibi eriyip yok oldum. Öldüm, bittim ben Metis. Beni gömün gitsin. Nesli'yle mesajlaşmaya başladığımızı söylemiş miydim? O kadar muhteşem biri ki küresel ısınma, işçi hakları gibi şeyleri bile önemsiyor. Kardeşi için bir masal yazmaya başlamış. Aşırı tatlı değil mi ya? Neyse, çok konuştum değil mi? Siz Ozan'la ne durumdasınız?"
Sonunda Nesli güzellemesi bitti ve dünyamıza geri dönebildi!
"Ozan'la nasıl mıyız? Çıldırmak üzereyim! Geçen gün ona seksi bir fotoğrafımı attım ve bununla ilgili hiçbir yorum yapmadı. Bir de üstüne utanmadan geçen dersteki sunumumda son derece çağ dışı bir şekilde İnci'yi çiğ olmakla suçladı! Ozan' aşırı derecede kızgınım! Ama galiba aslında ondan çok kendime kızgınım. Fotoğrafı attıktan sonra Ozan'ın bununla ilgili bir şey söylememesi özgüvenimi yerle bir etti. Kendime kızgınım; çünkü kendimi beğenmek için bir başkasının onayına ihtiyaç duymamam gerekir! Ama engel olamıyorum, yapıyorum işte. O günden beri kendimi hiçbir şekilde beğenemiyorum. Keşke ben de annemin birazı kadar bile seksi olabilsem..."
Damla: "Şey, fotoğraflarından anladığım kadarıyla annen gerçekten de aşırı seksi bir kadın!"
Gözlerimle ateş edince, Damla: "Pardon, ortamı yumuşatmaya çalışmıştım. Madem annenden bahsetmek istemiyorsun, o zaman ben sana biraz daha Nesli'den bahsedeyim!" dedi ve gözlerimle ateş etmenin gücünü arttırarak Damla'yı oracıkta öldürmeye çalıştım! Bu yöntemimin üzerinde ok büyük bir etkisi olmasa gerek ki "Hiçbir şekilde durmadan Nesli'den bahsetmek istiyorum! Bu açıdan bakacak olursan aslında kendimi bu konuda ne kadar tuttuğumu görüp bana hak verebilirsin." dedi ve telefonunu çıkartıp Nesli'nin instagram profilindeki tüm fotoğraflarını tek tek göstermeye başladı. Tanrım, bugün hangi günahımın bedelini ödüyorum ben acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan Hayvanına Sevgilerle
Novela JuvenilKural tanımaz bir genç kadın olan Metis, sizlere adrenalin yüklü hikayesini anlatmaya geliyor! Okuduklarınızda, sıradanlığın dışına çıkmaya cesaret eden asi bir ruhla tanışacaksınız. Metis, ayrılık kararı alan ebeveynleri arasında sıkışıp kalmış, bi...