Глава 4

103 11 0
                                    

— Тату, — до Джина, що відпочиває перед телевізором з капучино в руках підповзає Чимін. Він ніяково мнеться біля дивану, переступаючи з п'ятки на носок. — Я хотів поговорити.

— Звичайно, — старший омега тяжко зітхає здогадуючись, про що піде розмова. За останні декілька тижнів йому вистачило потрясінь, але здається, хтось думає, що цього недостатньо.

Джин і уявити не міг, що у їхніх дітей щось не так, вони були дружні та любили один одного, як справжні брати. Ділили іграшки, часом сперечалися, навіть билися, за порадами зверталися до хьонів, все, як у всіх, не було нічого дивного, але, як виявилося, омега був не уважний і в цьому немає його провини. Але і до цього дня він тяжко переживає та перетравлює почуте.

Того дня він думав, що причулося, що вони грають, але під час розмови з Чонгуком і Техьоном тет-а-тет він навіть переконався у їхніх словах. У Чонгука нарешті прорізався запах, солодкий зефір з ноткою кориці і Джин бачачи, як Те тягнеться до нього, не може насититься таким чарівним запахом своєї омеги, зрозумів усе без інтимних подробиць. Те кохання, що літало в повітрі над його дітьми не можна було не помітити і навіть відокремлювати їх один від одного не хотілося. Вони пов'язані. Старший омега не міг зрозуміти, як таке можливо і чому саме зараз.

У той день він місця собі не знаходив, не міг прийняти такої інформації і не знав, як розповісти чоловікові. Боявся? Безперечно, але Намджун завжди був тим, у кого голова розташовувалася рівно на плечах, він людина здорового глузду, не конфліктний і розуміючий і того дня він сказав:

— Ні ти, ні я не маємо влади над цим. Так сталося, що вони виявилися істинними. Пам'ятаєш ще до народження Чонгука, Техьон виявляв інтерес до твого животика, він так дбайливо його гладив, цілував і щось нерозбірливо шепотів. Пам'ятаєш? — Джин кивнув. — Він так дивився на нього, коли той народився, Те приділяв йому набагато більше уваги, ніж Міні. Йому завжди і скрізь хотілося бути з ним, Юнгі тоді часто жартував, що вони, як «Палички Твікс».

— Я пам'ятаю, але я не думав, що це такий інтерес. Ніколи не чув про таке кохання між...

— Я думаю це не важливо. Вони альфа та омега, їх тягне один до одного. Так, це дуже дивно, це можна назвати ненормальним коханням, але поки вони ще маленькі все добре.

— А що буде далі? Ти подумав? А як Міні та Юнгі, вони...

— Юнгі у нас розумний хлопець, а про Міні він подбає і все буде добре, — Джин, нарешті заспокоївшись, кивнув головою. Хоча черв'ячок занепокоєння засів у його серці.

Ти  - моя мрія, яка ніколи не збудетьсяWhere stories live. Discover now