Глава 3

134 13 0
                                    

Останній тиждень перед канікулами змушував Юнгі впасти в депресію. На те є три важливі причини, можливо, навіть чотири.

По-перше, останній тиждень – це п'ять днів нервування, що складаються з контрольних, тестів і виставлення підсумкових оцінок за півріччя (Юнгі ще навіть не здогадується, що це лише квіточки. Старша школа ще попереду).

По-друге, зима – не краща пора року для такого теплолюбного кота, як Юнгі. Від холоду не рятує нічого, щоб він не робив, і це, до жаху, виводить з себе (зовсім невчасно).

По-третє, попереду два тижні канікул. Це означає, що 24/7 є тільки він і брати, тому що друзі, зрадники, їдуть хто куди, і Юнгі залишається на розтерзання.

І по-четверте, як можна спокійно жити, коли під боком у тебе два брати, що кохають один одного, приховуючи це від усіх, так ще й Чиміну мороз в голову вдарив, і він робить не притаманні йому речі!?

Коли під час уроку треба думати про контрольні, Юнгі зайнятий стратегією і промовою, з якою він підійде до батьків і все розповість... Так, не стримає обіцянку, яку дав молодшим, так, підірве їх довіру, так, йому самому від цього неприємно... Але залишати так все не можна! Йому хочеться, щоб його брати були щасливі, але ні, так неправильно. Він хоче для них кращого, і для себе, звичайно, теж, тому що Чимін... Цей омега – це взагалі окрема тема, до якої Юнгі наближатися хоче менш за все. Ці оченята, ці щічки, ця допитливість, ця булочка, цей омежка з невинним запахом печива і молока зводить його з розуму! Коли дії омеги так встигли підкосити Юнгі, він не знає, лише розуміє, що добром це не скінчиться.

Дім пустує, і тут ще кілька годин буде спокій, поки тато не привезе близнюків із садочка, а Те не повернеться з тренування по тхеквондо.

Юнгі лежить на ліжку, читаючи шкільну літературу, і між ділом їсть вівсяне печиво. Він довго дивився на ящик з яскравими пачками смаколиків, але потім рука якось сама потяглась до бажаного, і зараз пачка швидко закінчується.

Захопившись цікавим романом альфа не одразу чує говір на першому поверсі, а за ними і тупотіння ніг, що стає вже ближче і ближче. І тільки Юнгі хоче підірватися і зачинити двері, як до кімнати забігає Чимін, все ще у пуховику і в шапці, що спадає на бік. Юнгі відразу відчуває це захоплення, що йде з хвилюванням в очах дитини, але вмить це все темніє, і Чимін підходить до ліжка з обуреним видихом.

Ти  - моя мрія, яка ніколи не збудетьсяWhere stories live. Discover now