2. Cry For Us.

558 34 12
                                    

"Siktir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Siktir.."

"Siktir,siktir,siktir."

Eliyle kalbine vurdu,defalarca.
Yumruk kadar kalbine,
defalarca,
defalarca vurdu. "Atma böyle.." dedi yalvararak. "Yalvarırım,dur artık. Bu kadar hızlı atma."

Oturduğu banyo zemininde ellerini yüzüne kapatmış ve dizleri dahası mümkünmüş gibi üst bedenine çekilmiş bir şekilde ağlıyordu.

Dudaklarını banyoya girdiğinden beri defalarca kez sertçe silmişti koluyla.

"Ne yapacağım?" dedi çaresizce.

Bugün bir dostunu kaybetmiş gibi hissediyordu.

Nasıl açıklayacak,nasıl davranıcaktı?
Bunun mantıklı bir açıklaması olabilir miydi? Bu saatten sonra,Taehyung'la eskisi gibi olamayacaklarını bilmek canını çok fazla yakıyordu ve sabahtan beri ağladığı tek şey buydu.

Onunla eskisi gibi olamamak,başına gelebilecek en kötü şey olabilirdi.

Yüzünü yıkadıktan sonra aynada kendisine bakmayı redderek banyodan çıktı.

Yaklaşık 1 saat önce kolunda Taehyung'la keyifle gezdiği bu koridor gözüne çok ıssız gelmişti şimdi.

Gözüne uyku girmezdi,biliyordu.

Taehyung'un yanına gitsem ve ne yaptığına baksam mı diye düşündü ancak hemen bu düşüncesinden vazgeçti.

Bu gece bir kaç kez toplamaya yeltendiği masaya yöneldi. Burayı toplasaydı belki aklı dağılırdı. Buna inandırmak istedi kendini.

Ancak yerine yerleştirdiği her kaşıkta ve tabakta gözlerinin önüne sadece Taehyung'un ona yaklaştığı an beliriyordu.

Korkunç olan öpüşmeleri değildi.
Korkunç olan;ilk sefer ki temastan sonra bunu ikinci defa kendileri isteyerek yapmalarıydı.

Teni ürperdi. Gözünün önünde görüntüler yeniden belirdi.

Midesinde garip bir his vardı.

Midem bulanıyor diye düşündü ancak midesi kasılıyordu.
Sanki biri midesine tekme atıyormuş gibi hissetti.

Bundan nefret etti.

Bu geceyi hiç yaşamamış olmayı diledi.

Taehyung'un dudaklarının tadını hiç bilmemiş olmayı diledi.

"Yakın arkadaşlar birbirlerinin tadını bilmezler.."diye mırıldandı sevdiği bir şarkının sözünü.

Zamanında dinlerken keyif veren şey,şimdi ağzında ekşi bir tad bırakmış gibi yutkunmasına yol açtı.

Cebinden telefonunu çıkararak Twitter'a girdi ve biraz kafasını dağıtmayı umdu.

Böyle stres anlarında Army'lerin neler yaptığıyla ilgilenmek onu stres yaptığı şeyden soyutlardı. Ancak bu gece herkes ona oynuyormuş gibiydi çünkü Twitter'da sadece Taehyung ve Jennie hakkında konuşuluyordu.

That Night / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin