Söyleyecek bir şeyim yok. OKU.
Emrenin Anlatımından
Hemen Hürkanın yanından ayrıldım. Ne yapmıştı öyle??? Çok utandım. Hızlıca eve gittim. Geceye kadar bu olanları düşündüm. Onunla hala arkadaş kalacak mıydım? Bilmiyorum...
Hürkanın Anlatımından
Bu gün okula gidecek miydim? Evet...
Sınıfa girdiğimde Emreyi gördüm. Yanına oturdum.
Hürkan: Dün olanlar için özür dilerim, neden öyle bir şey yaptım bilmiyorum.
Emre gözlerini benden kaçırıyordu.
Emre: Yani, evet. Biraz garip bir durumdu.
Sonra hoca içeri girdi.
*******
Ders bittiğinde Emreye çıkma teklifi ettim. Yani, bahçeye çıkma. Sonra beraber bahçede dolaşmaya başladık. Karnımda kelebekler uçuşuyordu sanki. Neden? Bir anda birisi koşarak Emreye çarptı ve Emre yere devrildi.
Hürkan: Emre iyi misin!
Çok endişelendim. Hemen onu yerden kaldırdım. Emre sadece gözünü kapatmıştı. Kafasının köşesinde hafif kan vardı.
Hürkan: Revire gidiyoruz, hadi kalk.
Emreyi bir omzumla destekledim ve revire doğru gittik.
Emre: Hürkan başım ağrıyor.
Hürkan: Tamam revire gidiyoruz, az daha dayan.
Revire vardığımızda Emreyi yatağa oturdu hemşire.
Hemşire: Şimdi yaraya bir şey sıkıcam. Biraz canın yanabilir.
Hürkan: Acırsa elimi sıkabilirsin.
Hemşire müdahale ederken Emre benim elimi tutmuş sıkıyordu. Çok tatlı duruyordu. Umarım iyileşir. Bir dk, ben Emreden hoşlanıyor olabilir miyim?!
*******
Emrenin Anlatımından
Hürkan ile evime gittik. Tek yaşadığım için bana bakacak biri yoktu. Aslında ben de kendime bakabilirim ama Hürkan bunu kabullenmiyor. Ama evime gelmesini de çok istiyordum zaten. O beni etkiliyor...
Eve vardığımızda Hürkan biraz evi gezdi ve sonra mutfağa yöneldi. Hemen bir çorba yapıp yanıma gelmişti.
Emre: Hürkan gerek var mıydı gerçekten?
Hürkan: Emre yemen lazım, yoksa sana ben yediririm.
Yutkundum ve çorbamı içmeye başladım.Çorbamı bitirdiğimde Hürkan kadeyi benden alıp mutfağa götürdü ve geri geldi.
Hürkan: Film mi izlesek?
Emre: Olur, hangi film izlemek istersin?
Hürkan: Sana bırakıyorum.
Filmin yarısına gelmiştik. Hava karakmaya başlamıştı. Bir anda omzumda bir şey hissettim. Yanıma baktığımda Hürkanın omzumda uyuya kaldığını gördüm. Çok tatlı görünüyordu. Ve yakışıklı... Evet, sanırım ondan hoşlanıyorum.
Hürkanın Anlatımından
Sabah Emrenin omzunda uyandım. Ne! Emrenin omzunda mı uyandım?
Hürkan: Emre, kalk okula gitcez.
Emre: Hastayım görmüyor musun? Gitmicem bu gün. Hem raporum var zaten.
Hürkan: Ama benim yok.
Emre: Sen git o zaman.
Devamsızlığım sınırdaydı. Ama Emre için riske atmaya değerdi.
Hürkan: Hayır gitmiyorum. Seninle ilgilenicem.
Emre koltuktan kalkıp tuvalete gitti. Gün boyunca düşündüğüm tek bir soru vardı aklımda.
Emreden hoşlanıyor muyum?Kısa oldu ama normalde hiç yazmayacaktım. Bununla idare edin(:
Neyse öpüldünüz byyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Mısın¿ ~ Mengola
Romantik:Sence senden hoşalıyor muyum? ;Bilmem, hoşlanıyor musun? Smut olur mu bilmiyorum. Yazım yanlışı yapmamaya çalışacağım. Neysr okuyun işte.