𝗧𝗛𝗥𝗘𝗘

966 38 1
                                    


Production Log — Entry 4
Transcript of interview with Ravi Singh

𝖯𝗂𝗉: 𝖲𝗈, 𝗁𝗈𝗐 𝗈𝗅𝖽 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎?

𝖱𝖺𝗏𝗂: 𝖶𝗁𝗒?

𝖯𝗂𝗉: 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝗍𝗌 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍.

𝖱𝖺𝗏𝗂: 𝖮𝖪, 𝖲𝖾𝗋𝗀𝖾𝖺𝗇𝗍, 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗐𝖾𝗇𝗍𝗒.

    𝖯𝗂𝗉:               (𝖫𝖺𝗎𝗀𝗁𝗌) [𝖲𝗂𝖽𝖾 𝗇𝗈𝗍𝖾: 𝖮𝖧 𝖬𝖸 𝖦𝖮𝖣, 𝖬𝖸 𝖫𝖠𝖴𝖦𝖧 𝖨𝖲 𝖠𝖳𝖱𝖮𝖢𝖨𝖮𝖴𝖲 𝖮𝖭 𝖠𝖴𝖣𝖨𝖮. 𝖨𝖬 𝖭𝖤𝖵𝖤𝖱 𝖫𝖠𝖴𝖦𝖧𝖨𝖭𝖦 𝖠𝖦𝖠𝖨𝖭!] 𝖠𝗇𝖽 𝖲𝖺𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎?

    𝖱𝖺𝗏𝗂:               𝖸𝖾𝗌.

     𝖯𝗂𝗉:                𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝗆𝖾𝖻𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗒 𝗈𝗇 𝖥𝗋𝗂𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝖾𝗇𝗍𝗂𝖾𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝖠𝗉𝗋𝗂𝗅 𝟤𝟢𝟣𝟤?

    𝖱𝖺𝗏𝗂:                𝖶𝗈𝗐, 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖴𝗆, 𝗇𝗈, 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅. 𝖶𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗇 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖽𝗂𝗇𝗇𝖾𝗋 𝖺𝗍, 𝗅𝗂𝗄𝖾, 𝗌𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝖽𝖺𝖽 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗍 𝖬𝖺𝗑'𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀, 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅 𝖲𝖺𝗅. 𝖨𝖿 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍𝗅𝗒 𝗉𝗅𝖺𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗆𝗎𝗋𝖽𝖾𝗋, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗍𝗈 𝗎𝗌. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌... 𝖼𝗁𝗂𝗋𝗉𝗒, 𝖨'𝖽 𝗌𝖺𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗋𝗂𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇.

    𝖩𝖺𝖽𝖾𝗇:               𝖠𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖬𝖺𝗑'𝗌?

      𝖱𝖺𝗏𝗂:               𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝖻𝖾𝖽. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝖺 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗆𝗈𝗈𝖽. 𝖲𝖺𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖺 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇. 𝖧𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗎𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖺 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝖠𝗇𝖽𝗂𝖾'𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀. 𝖥𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍, 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖼𝗁𝗂𝗋𝗉𝗒 𝖺𝗇𝗒 𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽.

       𝖯𝗂𝗉:               𝖲𝗈 𝗇𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖠𝗇𝖽𝗂𝖾'𝗌 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗅𝗂𝖼𝖾 𝗋𝖺𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝖽𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖥𝗋𝗂𝖽𝖺𝗒 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍?

𝖳𝖧𝖤 𝖬𝖠𝖲𝖪𝖤𝖣 𝖳𝖱𝖴𝖳𝖧 | 𝐫𝐚𝐯𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐡  (ON HOLD) Where stories live. Discover now