Tercihler açıklandı ve ben istediğim bi okula gidemedim maalesef istediği okula gidenleri tebrik ederim şimdi bölüme geçiyorum.
İyi okumalar oy ve yorum unutmayınn
____"Efendim"
"Hyunjin yani buna karşılık sen ne dersin bilmiyorum ama artık içimde tutamayacağım. Belki hislerim karşılıklı olmayabilir ama ben yine de söylemek istiyorum. Hyunjin ben senden markettenilk gördüğüm andan beri ciddi anlanma hoşlanıyorum."
"Ciddi misin?"
"Evet ama sen bana karşı aynı duygu-"
"Bende senden hoşlanıyorum Jeongin."
"Ne oha çok mutluyum şu an gel bi sarılcam."
Dedikten sonra Hyunjinle sımsıkıya sarıldık ki tam o sırada Seungmin Felix ve Changbin geldiler.
"Oo noluyoruz be bize bi hoşgeldiniz yok mu?"
Dedi Seung sesli bir şekilde.
Gülerek cevap verdim.
"Hoşgeldiniz üçünüzde."
Hepsindende hosbulduk aldıktan sonra masamıza oturduk.
Seunglar aile olayımı bildikleri için bu konuyu açmamışlardı.
Hyunjin konuşmaya başladı.
"Size bir şey açıklayacağız biz."
Hepsi Hyunjine döndüğünde Hyunjin devam etti.
"Biz Jeonginle sevgiliyiz"
Hepsi şaşırmıştı ve sevinmişti.
Daha sonra siparişlerimizi verdik.
Hepimiz birer içecek almıştık sonrasında Seungmin Changbin ve Felix masadan hemen gelicez diyerek kalktılar.
Daha sonra ellerinde bir pasta ve üzerinde iki mumla yanımıza geldiler.
"Biri yeni işin için diğeri de Hyunjin için"
Dedi Seungmin.
Teşekkür edip mumları üfledim.
Her şey çok güzeldi ki bir şey dışında.
Felix sürekli olarak benim arkama bakıyordu ve üzgün duruyordu.
Ne olduğunu sorduğumuz zaman önemli bir şey olmadığını sadece aklına bir şey takıldiğını söylüyordu ki bu da pek inandırıcı değildi. Ama eninde sonunda ortaya çıkardı diye düşünüyordum.
Bugün gerçektende asla unutmayacağım bir gün olmuştu. Arkadaşlarım ve sevgilim..
____Tercihler açıklandığından beri moralim yok o yüzden fikir geldiği kadar yazdım.
Ama bol bol yorum yaparsaniz moralim düzelcekmiş öyle duydum.
Soruu
Sizce lix askm nereye bakıyoduu veya dediği şey doğru muydu??
Babayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şakaydı -MinBin
Fiksi PenggemarTexting/Düz yazı Changbin patronuna bir akım yapar ama bu onu işten kovulma seviyesine getirir