Yeni bi fic fikrim var ama hangi ship yapsam emin değilim
Size ficin konusunu söylemicem ama buraya bi ship yazın bende uygun bulduğum bi shipi kullanırım yazan herkese şimdiden teşekkürlerr
İyi okumalar oy ve yorum lütfenn sadece okuyanlarda çıkmadan önce oy atarsa çok iyi olurr
_____Seungmin, Chan'ın ona yazdığı sabahı ilk olarak işine gitmiştı çıkışta da güzelce hazırlanmıştı.
Normalde insanlara ikinci bir şansı vermezdi. Çünkü bir kişi bir kere yaparsa ikinciye de yapardı. Ama Chan'a ikinci bir şans vermesinin bir sebebi vardı ve bu da bariz bir şekilde onu sevmesiydi.
Ondan barda gördüğü ilk andan beri hoşlanıyordu. Chan ona karşı aynı duyguları besliyor muydu emin değildi ama kendisine yazdığına göre bir şeyler vardı.
Güzelce hazırlandıktansonra kafeye gitti. Chan çoktan ordaydı elinde çiçeği ile. Seung ile selamlaştıktan sonra çiçeği ona verdi. Seung için bu bir başlangıçtı.
Konuştular. Kendileri hakkında, hoşlandıkları ve hoşlanmadıkları şeyler hakkında, günlük rutinlerinden yanı kısaca çoğu şey hakkında konuştular. Birbirlerini ve kendilerini daha iyi tanımak adına.
Hava yavaştan kararmaya başlıyordu. Chan, Seung'a lunaparka gitmeyi teklif etti ve Seung ise kabul etti.
Lunaparka geldiklerinde Chan dönme dolaba binmek istedi. Seungmin bunu sıkıcı bulmuştu ama belki de Chan'a ilan sevgisi yüzünden kabul etmişti.
Artık güneş iyice batmaya başlamıştı. Ortalık turunculaşmıştı. Dolap en üst kısma gelince Chan cebinden bir kutu çıkarıp teklif etti. Seungmin şaşırmıştı ama mutluydu. Chan'ı seviyordu ve onun da kendisini sevdiğini öğrenmişti ki bu iyi hissetmesini sağlamıştı. Kabul etti.
Dönmedolap durunca eve gittiler. Birbirlerine karşı hissettikleri duyguların ortak olduğunu bilmeden girdikleri lunaparka duygularının karşılıklı olduğunu bilerek çıkmışlardı ve bu harika hissettirmişti.
Jeongin için bugün öğretmenlik hayatının ilk günüydü. Kafasında binbir türlü düşünce vardı. Ya öğrenciler tarafından sevilmezsem? Ya iyi anlatamazsam? Gibi binbir düşünceyle uymuştu.
Ertesi sabah uyandı ve kahvaltısını yaparken sevgilisi aramıştı. Kendisini rahatlatmıştı. O an Jeongin eğer Hyunjin olmasaydı ben daha fazla stresli olacaktım ama Hyunjin var ve iyiki var diye geçirdi icinden.
(Burası biraz garip oldu ama nasıl düzenleyeceğimi bulamadım affedin)O gün Jeongin ilk iş gününe aşırı mutlu ve sterssiz bir şekilde başlamıştı. Öğrencileri ve diğer öğretmen arkadaşları kendisini sevmişti. Hyunjin, Jeongin'e en iyisi olacağını söylemişti ve Jeongin en iyisi olacaktı.
Okul çıkışında Hyunjin, Jeongin'i almaya gelmişti. Çıkışta bir kafeye geçip güerı hakkında konuştular.
Felix ise hala Jisung'a kızgındı. Kendisine nasıl bunu yapabildiğini anlayamıyordu ki bu normaldi çünkü Jisung böyle bir şey yapmamıştı yapmazdı da. Ama sorun şuydu ki Felux buna pek inanmıyordu. Jisung ise inandırmak için elinden geleni yapıyordu.
Jisung, Felix'i inandırmak icin her şeyi denemişti. Bir şey dışında. Kendilerune verdikleri söz. İlk tanıştıkları yani sevgili oldukları gün birbirlerini ömürlerinin sonuna dek seveceklerine ve aldatmayacaklarına söz vermişlerdi.
Jisung bunu Felix'e hatırlattı. Evet Lix bu sözü hatırlıyordu. Üstüne birde o gün işte olduğunu evraklar ile kanıtlamıştı.
Minho ve Changbin ise gayet mutluydular. İlk günlerinden beri. Her zaman olduğu gibi...
"Changbin artık uyanman lazım hadi kahvaltıya geç kalıyorsun."
"Minho nerde?"
"Minho kim?"
"Jeongin?"
"Changbin hadi yemeğe geç kalıyorsun ilaçlarını alıcaksın daha hadi."
Evet aslında bu olanların hepsi Changbin'in hayal dünyasıydı.
Arkadaşları Jeongin, Seungmin, Felix, Sunoo, Jisung, Hyunjin, Chan ve Sevgilisi Minho aslında yoktu.
Changbin'e aslında tam 3 yıl önce şizofreni tehşisi koyulmuştu ve kimsesi olmadığı içinde burda kalıyordu.
Yalnızdı.
Kabullenemiyordu.
Kabullenmek istemiyordu.
Yaşadıkları gerçekti hissediyordu ya da öyle olmasını istiyordu.
Ama hayır. Changbin 4 aydır ilaçlarını almayı reddediyordu.
Başına gelenler her şey...
Her şey tamamen bir hiçlikten ibaretti.
Hikayenin sonuna geldiniz
Okuduğunuz için teşekkürler :)__________
Umm şey bu şu anda oluşan bir şey kızmayın.Ama kabul edin taklaya geldiniz hehe taklaci güvercinler siziii
Umarım olmuştur her hikaye iyi sonla bitiremezdim biraz farklılık
Bu hiçlikler arasında favori karakteriniz kimdi bakalımm
Okuyan herkese teşekkürler sizi seviyorum öptüm kocaman
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şakaydı -MinBin
Fiksi PenggemarTexting/Düz yazı Changbin patronuna bir akım yapar ama bu onu işten kovulma seviyesine getirir