Selamlarrr dün ne yazık ki bölümü yazamadım.O yüzden bugün yazıp bitirdim.
İyi okumalar.Lütfen yorum yapmayı ve oylamayı unutmayı.
Beni instaramdan da takip ederseniz.Kitap hakkında paylaşınlarımı da görebilirsinizzz.
İnstagram;theeeilayyy
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Başımda çok şiddetli bir ağrı hisetmemle.Gözlerimi yavaş yavaş aralamaya başladım.Dün yaşanan şeyleri unutmamıştım hâlâ aklımdaydı.Kaya ile ilgili şeyleri asla unutmazdım.
Belimde hissettiğim kolla iyice ayılmıştım.Başımı sağ tarafa çevirip, görmeyi beklediğim o yüzü gördüm.Uyurken tam bir bebek gibi görünüyordu.
Saçları dağılmıştı,kokusu burnuma doluyordu.
Gece kabus görmekten korktuğumu söylemiştim fakat korktuğum şey başıma gelmemişti,kabus görmemiştim.Bunun Kaya'nın bana bıraktığı etki sayesinde olduğunu düşünuyordum.
Zihnime düşen anlık anıyla,yanaklarımın kızarmaya başladığını hissettim.Dün ona sürekli aşık olduğumu zikretmiştim.Normalde utanmazdım ama aşık olduğum adam olunca işler biraz sarpa sarıyordu.
Kumsalcım senden hızlısıda mezarda bulunmaz.
Ben olayları uzatmayı sevmiyorum bir kere.Cesur olacaksın.
Ama şarhoş olunca herkes cesur oluyor bebeğim,onu ne yapacağız.
Sus sinirimi bozuyorsun iç ses.
Sen doğruların yüzüne vurulmasını sevmiyorsun Kumsalcım.
Ha ha.Ha ha iç ses ha ha.
Elimi kaldırıp,Kaya'nın yüzüne dökülen saçları,sakin dokunuşlarla geriye itmeye başladım.Saçları yumuşacaktı.Yiyeceğim ben bu adamı.Burnuma dolan kokusuyla başımın ağrısını bile unutuyordum,fakat çok kötü bir ağrısı vardı.
Kaya'nın kirpikleri hareket etmeye başlamıştı.Uyan güzel aç gözünü.Kıkırdamama engel olamadım,bunu nereden biliyordum hiç bir fikrim yoktu.
Kaya artık gözlerini açmış bana bakıyordu."Sabah sabah bu ne enerji böyle.?" dedi uykulu sesiyle.
Uykulu erkek sesi mi?Dayanamam,dayanamam hocam dayanamam.
"Aklıma birden bir ses doğdu da.Ona güldüm." Bir elim hâlâ saçlarının arasında dolanmaya devam ediyordu.
"Hm." Ellerini gözlerine çıkartıp,gözlerini ovuşturmaya başladı."Hâlâ çok yorgun hissediyorum."
Elim saçlarından yanağına indiğinde gözünü ovuşturan elinin birini tutup gözünden uzaklaştırdım.Elim elinin üstünü komple sarmasada tutmuştum."Biraz daha uyu o zaman.Benim ilaç içmem lazım.Başım çok ağrıyor çünkü."
"Saat kaç?" Elini elimin arasından çekip yüzüme gelen saçları geriye itti.
"Bilmiyorum ben de yeni uyandım." dedim.Kaya saçımın üzerinde ki elini çekip sırtını bana döndü.Komidinin üzerinde olan telefonu eline alıp saate baktı.Tekrar telefonu kapatıp komidinin üzerine bıraktı ve bana doğru döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Teen FictionHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.