Yere düşen kalemimi alıp batu'yu izlemeye daha doğrusu kesmeye devam ettim. Yavaşça yanında oturan Kuzey'e baktı ve ardından bakarken insanın eriyip yok olmasına neden olacak harika kahkahasını attı. Birinin bu çocuğu aşırı yakışıklılıktan hapse falan atması lazım ve bizim ev tam bir hapishane. SEN MAHKUM BEN GARDİYAN. KAHKAHANDA HAPSOLMUŞUM SEN DE OL BANA GARDİYAN. Bu içimdeki şair kalbimdir. Pek iyi yazamaz şiirleri ama önemli olan zaten duyguyu aktarmak ve siz onun ne dediğini anladınız. zil çalınca sonraki ders bedendi ve ben de üstümü değiştirmek için soyunma odalarına ilerledim. Soyunma odası falan dediğime bakmayın okul büyük falan değil. Sadece daha cool görünsün diye sınıfların isimleri farklı. Mesela sırf 11/H sınıfında çok fazla müzik aleti çalan var diye o sınıfın adı müzik sınıfıdır. Alakasız ama olsun. Zengin gösteriyor.
Soyunma odasına girince okulumuzun ünlü kaşarları Didem ve Sinem'in benim biricik Batum hakkındaki konuşmalarına denk geldim. Neymiş efendim çok kaslıymışda, okulun en yakışıklısıymışda bu yüzden kesin ikisinden birine bakarmış. Lan size ananız bile bakmıyor Batu nasıl baksın ? Bunların annesi 112 ACİL SERVİS'de çalışıyor. Hanı aradığınız zaman karşınıza çıkan kişiler varya bilgileri alıyorlar falan işte anneleri de onlardan biri. İsmini hatırlamıyorum. 9. sınıftaki ilk veli toplantısında anneme anlatmıştı bunları onların annesi. Saçma veli konuşmaları işte. Hızlıca üstümü değiştirip soyunma odasından çıktım. En son bu kızlarla baş başa bir sınıfta kaldığımda sınıfı üst sınıfların oğlanları basmıştı ve ben kendimi zor kurtarmıştım. Hatırlamak istemediğim anılarımdan birkaçı.
Spor salonu okulun en büyük mekanıdır. Normal okullarda konferans salonu daha büyük olur ama okulda konferans salonuna pek gerek olmadığı için konferans salonunu da spor salonuna katmışlardı. Evimden bile daha büyük olan spor salonuna girip sıraya dizildim. En az sınıf mevcudu olan sınıf bizim sınıftı. 21 kişi. 8 kız 13 erkek. Yoklama bitince kızlar voleybol erkeklerde basketbol oynamak üzere dağıldı. Voleybol her zaman kız sporudur. Yani ne zaman ders beden olsa kızlara sorma gereği bile duymadan voleybol topu verilir. Oysaki ben de oynamak isterim basketbolu. Zıplamak, koşmak ve topu almamaları için karşı takımla savaşmak; olduğun yerde topun gelmesini beklemekten her zaman daha cazip gelmiştir. Ama bunu hocaya tabiî ki söyleyemem. Çünkü bay egoist- beden hocasının uluslararası lakabı- erkeklerin kızlardan daha üstün olduğunu düşünür ve ona göre en kutsal spor basketbol. Bu yüzden de basketbolu sadece erkeklerin oynaması gerektiğine karar vermiş. Tam üç yıllık lise hayatımın hepsinde beden derslerinde durmaksızın voleybol oynadım basketbol oynayanlara imrenerek. Zaten basketbol oynayanları izlerken keşfettim batuyu. O zamanlarda liseye yeni geçmiştim ve pek fazla arkadaş da edinememiştim. Her ders basketbol oynayanları izlediğim için dikkatimi çekmesi pek de zor olmamıştı. Takıma giren yaşı en küçük öğrenciydi ama boyu çoğundan uzundu. Benim de kısa olmadığımı düşünürsek- 1.76- benden de güzel bi basketbol oyuncusu olurdu. Ama bay egoist geldi ve önüme taş koydu. Artık bu konu hakkında bay egoist ile kavga etmekten yorulduğum için sahadaki yerimi aldım ve 40 dakikalık sahada bekleme sürem başlamış oldu.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Zil çalınca spor salonundan çıkıp sınıfıma girdim. Beklemek bile ayakta olunca yoruluyordu insan. Hemen gidip kantinden su almalı ve oturacak bir yer bulup orda tüm teneffüs boyunca oturmalıydım. Ama ne kadar ararsam ariyim çantamda bir kuruş bile bulamadım. Oysaki bugün için özellikle çantama para koymuştum ve emindim. O zaman geriye tek bir seçenek kalıyordu. Param çalınmıştı ve hırsız kesinlikle manevi kardeşim dilaydı.
Bu kadar yorgunluğun üstüne bir de tüm okulda dilayı aradım. Dila hanım ceza olarak bana su alıp gelmek zorunda kalacaktı eğer onu bulabilseydim. Fazla mı üşengecim ? ASLA. Sadece doğuştan yorgunum ben. Bu da ömür boyu dinlenmem gerektiği anlamına gelir. Ama bunu ne anneme, ne dilaya, ne de biricik kardeşim Tunaya anlatabildim. Hepsi tutturmuş biz eşitiz git kendin yap diye. Bi kere biz eşit falan değiliz. Ben her zaman sizden üstteyim ve kimse beni tahtımdan indiremez. Nefes nefese belki birinden para bulurum umuduyla kantine daldım. Birkaç tane 9. sınıf öğrencisi, iki tane öğretmen,kantinci Yusuf abi ve batu ile arkadaşları dışında kimse yoktu. Hocalardan isteyemezdim. 12. sınıflarda sınav nedeniyle pek bir atar canlardı. 9. sınıf bebeleri zaten kendı havasında. Geriye tek kalan batu ve tayfası. Başkası gelir umuduyla bir iki dakika bekledim ama sürem azalınca tüm cesaretimi toplayıp masaya ilerledim. Görüş alanlarına girince hepsi dikkatini bana verdi. Ama ben bu kadar dikkat kesilmişlerken nasıl para isterim ? fakirliğimi gözlerine sokmak pek hoş olmaz. Acaba yanlış geldim diyip yada dilayı sorup kaçsam mı? En iyisi dilayı gördünüz mü diye sormak. Ama ya o kim falan diye sorarlarsa ? terli olmasam umrumda olmaz sabaha kadar yanlarında dururum ama hem terliyim hem de fazlasıyla dağılmış. Halimin nasıl olduğunu bile bilmeden yanlarında oturup konuşamam ki!
+ galiba buraya bize daha yakından bakmak için geldin. Tamam baktın. Şimdi git.
Bana batu demin atar mı yaptı yoksa konuşan başkası mıydı?
-kendini o kadar önemli sanma. Sana değil yakından bakmak için gelmek görmemek için uzaklaşırım bile. Sadece diayı gördünüz mü diye soracaktım ama boşver.
Arkamı dönüp kantinden çıktım. Yalandan kim ölmüş hesabı baya bi yalan söyleyip üstüne atar yapıp bir de filmlerdeki gibi arkamı dönüp saçlarımı savura savura oradan ayrılmıştım. Batuya atar yapacaksın deseler inanmayan ben, birkaç saniye önce onun gözümde fazlasıyla değersiz ve hiçbir şey olduğunu yüzüne söylemiştim. Evet Buğlem!! Batu işi bitti. Bu saatten sonra sana asla bakmaz. Hatta bırak sevgili olmayı yolda görüp dediklerinin hıncını almaması için dua etmen lazım. Bu işe de sıçtın ya! Helal olsun- ayakta alkış-
yeni başlayanlar için LÜTFEN diğer bölümü güncellenmeden okumayın. çünkü bu bölümle diğer bölüm arasında bağlantı yok. detaylı bilgi için #adı olmayan bölüm'ü okuyun. kurgu değişikliği olduğu için düzenlenmiş bölümlerle düzenlenmemiş bölümler arasında bağlantı yok. ikinci bölümün düzenlenmiş hali bugün yada yarın gelecek.
düzenlenen bölümlerin başlıklarında"düzenlemiş bölüm" yazısı bulunacaktır. hala yorum ve oylarınızı bekliyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yakışıklı kankam
ChickLitkankalar birbirinin sırlarını tutar ve bunu kimseye söylemezlerdi. Yada birbirlerine bakarak bile anlaşabilir ve aynı seye aynı sebepten aynı anda gülebilirlerdi. Buradan da anlaşılabileceği gibi kankalar kardeş gibidir. Atsan atılmaz satsan satılm...