artik kankayiz

765 39 6
                                    

Yorgunluktan koltuğa oturdugumda gelmelerine yarim saat vardi ve ben her seyi-nasil becerdiysem- bitirmistim.

Evi temizlemis, sevgili kankam(!) icin de yemekler yapmistim. Bakin yemek degil yemekler. O ac hayvanin tek cesit yemekle doyamayacagini biliyordum. Evde ki iki hayvanda doymazdi. Mert henüz kucuk oldugu icin hayvanliklari başlamadı. Ergenlikte bir de onunla basa cikmak zorunda olucam.

Odama cikip hizli ve soğuk bir dus aldim. Yarim saat hazirlanmak icin pek yeterli bir saat degil o yuzden on dakikada yapacagim isi bir dakikada yaptim. Ustum tam olarak kurumadan kiyafetlerimi giydim, saclarim kurutma makinesini hunharca kullandigim icin aslan yelesine donustu ve hem maskara surerken hem de kapaticiyi yuzume surdum. Odada bir saga bir sola koşturup dururken ve her salisemin onemli oldugu anda calan telefonumun calmasi sinir katsayimin artmasina sebep oldu. Kendimi sakinlestirmeye calisarak elime aldim telefonu.
+ ne var?
- sayin abonemiz bu .......

Telefonu kapatip sinirle yataga fırlattim. Saclarimi sag omzuma toplayip misir ördüm. Dizimin ustunde biten lacivert elbisemin arka kismindaki dantelleri anca boyle ortaya cikarabilirdim. Dudagima ruj sürmekten vazgecip sadece maskara ve fondötenden olusan sade makyajima son kez baktim. Agzimin kokmadigindan tam olarak emin olmak icin de naneli sekeri agzima attim. Keskin nane tadi dilimi yaksa da rahatlatan bir tadi vardi.

- kaaapiiiiiiiiii!!!!!!

Fatihin neden bağırmak yerine kapiyi acmadigini sormaktan vacgecip actim kapiyi. Ve bingo!! Batu yalniz gelmisti. Yuzume gulumsememi yerlestirip iceri aldim.
+ e sinem nerde?
- hastalanmis. Burdan da onun yanina gidicem. O yuzden fazla kalamiycam.

Ama ben o kadar hazirlik yaptim ne demek fazla kalamiycam?? Bes kisilik ailenin bir aylik yemegini yaptim ya ben!!

+ aaa oyle mi? Neyse isabet olmus. Bende bu gece arkadaslarimla bulusacaktim. Nasil bulusurum diye dusunurken bunu ogrenmem guzel oldu. Tabii sineme üzüldüm. Hadi kapida kalma iceri gec.

Kendimi altta bırakmayacak cevabimdan memnun sekilde batuyu iceri aldim. Bulusma falan yoktu ama batu gidince evden cikacagimi soyledigim icin benim evden çıkmadığimi bilemezdi.

Oturma odasinda tuna kalkip batuyla el sıkıştı. Fatih oturdugu yerden bile kalkmadan sadece selam diyerek karsiladi. Mert ise zaten legolarindan basini kaldıramayacak kadar dikkat kesilmisti. Soyledigine gore ileride evlenince ikimizin kalacagi yerin planlarını simdiden yapıyordu. Simdiden!!!

Antremandan gelecegini bildigim icin hemen masaya oturduk. Yaptigim yemekler harika olmustu ama batunun nedense yuzu asikti ve bunu masadaki herkes fark etmisti. Tunaya kas göz isaretiyle batuyu gosterdim.

- hayirdir batu?? Bi sıkıntı falan mi var? Varsa hemen soyle cunku karsinda problem çözer tuna var

Bu cocugun uvey olma ihtimali yuzde bin bes yuz. Problem cozer tuna ne ya?!?! Biri kardesine memo der biri evlenecegimizde kalacagimiz evi planlar. Biri kendine sacma sapan isimler bulur. Poff yani poff!!

+ yok ya Sagol. Sinem biraz kotu hastalanmis da aklım onda.

Sinem ha? Sinem!?! Bu cevap bazı seylerin kafamda netlesmesine neden oldu. Sinem ve batu KESINLIKLE çıkıyorlardı ve batu gercekten de sinemi seviyordu. Bu durumda ona kankalik yapmaktan baska carem yoktu.

- bosver kankacim yaa. Usutmustur sadece. Iyilesir birkac gune.

Sesimdeki nesenin nerden geldigini bile bilmezken tabagima döndüm. Bu kadardi! Benim batuyla yasadigim duygulu anlar bitmisti. Artık kanka olacaktım. Hem de gercek anlamiyla kanka. Bildigim kadariyla kankalar birbirlerine sevgili ayarlar ve sacma sapan seylere ayni anda gulerlerdi. Hep birbirlerinin yaninda olur ve asla birbirleriyle opusmezlerdi. Artik bende kankaydim. Batunun kankasi.

yakışıklı kankamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin