Taehyung: Nerdesin sen?
Seokjin: Evdeyim gülüm ne oldu?
Taehyung: Evde kim var?
Seokjin: Annem ve arkadaşları.
Hayırdır güzelim bir sorun mu var?
Annen de burda.
Taehyung: Seokjin annem yazdı zaten bana.
Oraya gelip gövde gösterisi yapmamak için zor tutuyorum kendimi.
O kıza söyle o yaptığı imaları tek tek yediririm ona.
Seokjin: Yavrum benim.
Sakin olsana sen, benim tek evleneceğim kişi sensin.
Taehyung: Utanmadan ya, utanmadan birde evlilik hakkında ne düşündüğünü, sana cilveli cilveli sorabiliyor ya.
Nerden buluyor bu yüzü Seokjin?
Seokjin: Sırf mahalledeki ablalar burda diye ses çıkaramayacağımı biliyor.
Annemi biliyorsun, bu toplaşıp sohbet etme işlerine bayılır. Her gün birine giderler ve annem de doğal olarak özen gösteriyor.
İki selam ver, sonra gidersin oğlum diyince kıramadım.
Taehyung: Anlıyorum ama sinirlenmeden edemiyorum.
Sende kıza gülüp, resmen sorduğu her soruya cevap vermişsin.
Bana bile ya, bana bile böyle sabırlı olamıyordun sen.
Seokjin: Gülüm kendine gel.
Sen kendini kimlerle bir tutuyorsun? Eskidendi o dediğin ve nedenini biliyorsun.
Taehyung: Hiçbir şey bilmiyorum. Bu sabırlı hallerini bana gösterseydin, çok daha öncesinde başlayabilirdik.
O kızın bu yüzü nerden bulduğunu anlamış olduk.
Seokjin: Gülüm benim, yapma böyle. Zehir etme günümü.
Ben sana gelme hayalleri kuruyorum, senin dediklerine bak.
Taehyung: Doğru senin gününü ben zehir ediyorum. :)
Seokjin: Bak ne yapalım biliyor musun?
Sen bana uzun bir süre yazma.
Taehyung: Öyle mi?
Seokjin: Öyle.
<Görüldü>
-Sinirliydi.
Aslında sinirinin tam olarak neden olduğunu bile bilmiyordu. Annesinden gelen mesaj, Taehyung'u çileden çıkarmıştı. Daha doğrusu dün geceden beri zaten diken üstündeydi. Seokjin ile olan ilişkisini öğrenen babası, Taehyung'a biraz uzak davranıyordu. Bu yüzden oldukça gergin ve her şeyden nem kapabilme özelliğine aşinaydı şu an da.
Seokjin'in son mesajından sonra sinirle ceketini alıp evden çıkmıştı. Mahallede boş boş yürürken, ayağına atılan topla kafasını kaldırdı. Geçen sefer silah sattıkları adam, karşısındaydı. Taehyung, Seokjin'in bu adamı sevmediğini ve kendisine yapışkan davrandığını söylemişti. Zaten Taehyung da bunun farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desiderio ✓
FanficSeokjin arsız, sonunu düşünmeyen ve birazcık, çok azıcık kekoydu. Taehyung ise sessiz sakin, kendi halinde biriydi. Tabii onu sınırlarından çıkartan tek kişi seokjin olmuştu.