İyi okumalar.
Su içmeyi, oy ve yorum atmayı da unutmayalım...🩷
Ahu'dan..
Hava kararmıştı ve arabada benim evime doğru gidiyorduk. Çok güzel bir gün geçirmiştik. Lunaparka, sanat galerisine, bir sürü alışveriş merkezlerine gitmiştik. Birbirimize kombinler tasarlayıp o kıyafetleri almıştık, yarışma günü giyecektik.
Avcumun içinde tuttığum telefonum titrediğinde ekrana kısa bir bakış attım. Ömer yazmıştı. Doğum günüyle alakalı soru soruyordu.
Ömer: Geleceksin değil mi? Sana da bir sürprizim var.
Ekrandan okuduğum bildirime daha sonra cevap vermeye karar verip tekrar ekranı kapattım.Ama çok geçmeden tekrar telefonum birkaç kez daha titrediğinde yanımdaki bedenin de gerildiğini hissettim.
Boğazını temizleyip bana kısa bir bakış atmıştı. Gözlerindeki merak belli oluyordu. Sanırım biraz da sinirliydi.
"Önemli bir şey mi oldu? Sürekli yazıyor." Bakışlarım telefonuma döndü.
"Hayır, olmadı." Kim olduğunu sormayacak mıydı?
"Tamam." Bu kadar mıydı gerçekten? Merak etmiyordu belli ki.
Telefonum tekrardan titrediğinde sinirle vites değiştirdi. Bakışlarım tekrar ekrana kaydı.
Ömer: Şşş. Baksana!
(21.34)Ömer: Ahu, merak etmiyor musun?
(21.35)Ömer: Kızım baksana lan.
(21.37)Ömer: Of tamam bakma be.
(21.38)"Kim o Ahu? Benim yanımdaki birine bu saatte bu kadar çok mesaj atan kişi?" Saatte ne vardı ki? Bana göre gece bile değildi.
"Ömer. Şu bahsettiğim kişi." Kaşları çatıldı ve sinirle tekrar vites değiştirdi. Ekranın açık kaldığını fark ettiğimde kapatmaya yeltendim ama çoktan ne yazdığını görmüştü.
"Lan? Lan yazmış sana Ahu." Farkındaydım.
"Evet."
"Evet? Sana kimse lan yazamaz. O nasıl bir üslup?"
Sanırım biraz sinirlenmişti."Bana kimse lan yazamaz mı? Nedenmiş." Afallayıp gözlerini etrafta gezdirdi.
"Çünkü, yani. Sen bir kadınsın ve kadınlara böyle hitaplarda bulunmak hoş olmaz." Ciddi
miydi şu an? Sanki dünyanın en kibar erkeğiymiş gibi konuşuyordu."Hangi sokaktan gireceğim?" Yola baktığımda evimin olduğu sokağın bir sokak gerisinde olduğumuzu fark ettim.
"İlerideki sokaktan." Homurdanıp diğer sokaktan girdi.
"Teşekkür ederim, bugün için."
"Asıl ben teşekkür ederim, soyadımı güzel bir şey seçtiğin için. Daha doğrusu, soyadımı seçtiğin için."
Dudaklarımı birbirine yaslayıp önüme döndüm. Evimin önündeydik. "Gidecek misin arkadaşının doğum gününe?" Arkadaşının kelimesini bastırarak söylemesi gözümden kaçmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞÇI (+18) -ASKIDA-
ChickLitYemek yarışmasında aynı ekipte bulunan iki ruh, birleşebilecek miydi?