11- İç çamaşır

3.1K 63 7
                                    

İyi okumalar..🩷

Bu bölümde biraz yetişkin içerik var, haberiniz olsun.

Su içmek, oy ve yorum atmak canlarım🧿🩷







Barın'dan..

Dolaptan çıkardığım bira şişesini de tezgaha koyup salona baktım. Arkadaşlarım gelecekti, ayda bir iki kez yaptığımız maç gecesini yapacaktık.


Elime aldığım son cips paketini de masanın üstüne koyduğumda rahat bir nefes verdim. Saate baktığımda dokuz olduğunu gördüm. Daha yarım saat vardı. Ayrıca bugün Ahu'yla telefon görüşmesi yapmıştık. O kadar eğlenmiştik ki, artık sürekli yapmayı düşünüyordum.


Ahu'ya karşı hislerim vardı, bundan emindim. Gerçekten seviyordum. Bu belki de sadece hoşlantıydı bilmiyordum. Ama sadece hoşlanan insan hoşlandığı kişiyi sevgilim olarak kaydettikten sonra değiştirirdi. Ben değiştirmedim.


Telefonumu çıkarıp Ahu'ya mesaj atmak için sohbet uygulamasını açtım.



Siz: Auuuuu

Siz: Neler yapıyorsun bakalım?

Sevgilimmmm: İyiii, oturuyordum sen napıyorsun?

Siz: İyi bende akşam Galatasaray'ın maçı var, onun için maç gecesi yapıcaz arkadaşlarla.

Sevgilimmmm: İyi, ben akşam tekrar konuşuruz diye planlamıştım ama olsun, hemde görüntülü konuşacaktık..


Siz: Ne?

Siz: Konuşuruz, ben senin için başka bir odaya geçerim.



Sevgilimmmm: Yok ya boşver.


Siz: Hayır, konuşalım lütfen.


Sevgilimmmm: İyi tamam o zaman, ararım seni ben.


Siz: Tamamdır görüşürüz.


Sevgilimmmm: Görüşürüz.
(Görüldü.)




Gülümseyerek uygulamadan çıkıp telefonumu kapattım. Salak gibi gülümsüyordum sürekli. Yüzümü düzeltip birden çalan kapıya koştum.

Karşımda gördüğüm salak salak gülümseyen Efe ve elinde biraları taşıyan Buğra'ya gülümsedim. Yine poşet almamışlardı.

Kapıdan çekilip onları içeri aldım. "Yine mi poşet almadınız lan?" Gülerek kurduğum cümleyle Buğra bana baktı. "Kardeşim 25 kuruştu ona da zam gelmiş amına koyayım. Almadım bende banane. Devlete tek başıma rest çekiyorum. Bundan sonra böyle."


Kahkaha atıp salona geçtiğimde arkamdan geldiler. Efe'de bi durgunluk var gibiydi ama kendi kendine anlatır diye düşündüm. "Kardeşim evde vardı bira aslında. Niye aldınız ki?"


"Kanka Efe bugün baya içecek gibi. Ondan aldık." Efe'ye tekrar baktığımda dalgın dalgın önüne bakıyordu. Normalde Galatasaray'ın maçı olduğunda götü yere değmezdi ama bugün hiç iyi görünmüyordu.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞÇI (+18) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin