10- Değişim

941 36 0
                                    

O kadar yorucu bir gün geçirdim ki, ölmek üzereyim sanırım.

Biliyorsunuz, su içmek, oy ve yorum atmak...

İyi okumalar..🩷





Ahu'dan..


Cv gönderdiğim iş yerlerinden gelen cevaplara göz gezdirirken moralimi bozmamak imkansızdı. Yarışmada sakatlık çıkardığım için ve bunun herkes tarafından bilindiği için kimse kabul etmemişti.

Bilgisayarımı hızla kapatırken masamdan hışımla çıktım. Hem üzgündüm hemde sinirliydim. Sinirim de kendimeydi, salaklığımaydı, sakarlığımaydı.

Belki yine kafam dağılır diye video izlemek için telefonumu elime aldığımda bir sürü kişiden mesaj geldiğini gördüm. Bu kişilerin içinde Barın'ı da görmemle kalbim sıkıştı.


Sevgilim🤍: Nasılsın?
Sevgilim🤍: Soyadımı tamamen değiştirdim.
Sevgilim🤍: Artık karşında Barın Yıldız var.
(13.45)

Sevgilim🤍: Ahu?
Sevgilim🤍: Beni endişelendiriyorsun.
(13.58)

Sevgilim🤍: Bak şuraya artık.
(14.05)


Siz: Özür dilerim, işim vardı.
(14.20)

Sevgilim🤍: Seni merak ettim.

Sevgilim🤍: Artık karşında Barın Yıldız var.
Siz:Çok yakıştı.


Sevgilim🤍: Teşekkür ederim.
Sevgilim🤍: Senin bir şeyin var. Ne oldu?

Siz: Biraz moralim bozuldu.

Sevgilim🤍:Kim bozdu moralini?
Sevgilim🤍: Kim, nasıl bozabilir senin moralini?

Siz: Hepsi benim sakarlığım yüzünden. Cv attığım kimse bana güzel bir dönüş sağlamadı. Hepsi yarışma yüzünden oldu.

Siz: Yarışmadaki kadın haklıymış, gerçekten iş olarak büyük sıkıntı geldi başıma.



Sevgilim🤍: N'olur yapma böyle.
Sevgilim🤍:Tekrardan gireceğiz zaten yarışmaya, elinden gelenin en güzelini yapacağına eminim.


Siz: Bilmiyorum.

Sevgilim🤍: Ben biliyorum, harika olacak. 1 ay kaldı şurada. Sadece sürekli kendini alıştırman gerek.


Siz: Senden de özür dilerim, çok utanç bir durumdayım şu an.


Sevgilim🤍: Benim gözümde hiçbir zaman utanç duruma düşmedin, Ahu. Düşemezsin de.
Sevgilim🤍: Benim şimdi işim var, yazacağım sana tamam mı?


Siz: Tamam, görüşürüz.


Sevgilim🤍: Görüşürüz.🤍
(Görüldü.)




AŞÇI (+18) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin