1. Song of No Recognition

0 0 0
                                    

He - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice ice ice.
No - Recognition.
No - Problem.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow snow pianos crescendo angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow piano strings strings.
No - Recognition.
No - Problem.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice we must pay for our sins one way or like another another.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice St. Paul wore chains when he should've worn golden chains chains.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels angels ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice gold chains aren't always nice nice.
Gold - chains are the love of money that link meanies to that dragon Azazel.
Fucking - fuck.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice avalanches angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice orange juice perfume angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels persimmons grass honeydew fucking best memories like best virtues converses converses.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice God bless Gurren Lagann Lagann.
Angels - Like ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice ice angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels hearts hearts angels ice ice snow angels ice ice lightning knowless ice ice snow angels wisdom of God God.
Snow - Angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice frozen hearts can't break.
The end - the end.

Song of AnimeWhere stories live. Discover now