He - Like ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice sinners are laughingstocks but the fact they'll never know makes it funnier fucking fucking.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice when beings get offended we swear to make them back the fuck up lolololol.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice we're not friends with all nor do we intend or like purpose thus we keep a small yet humble circle circle.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice.
Ice - Like ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice.
Snow - Like ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow melts like lava melts like zap effort's hard but regret is worse worse.
Angels - Like ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice storm angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow.
Avalanches - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice sinners intend or like "purpose" our typos but autocorrect would fix it anyway this is a good metaphor for when sinners point to technology as a "counter-argument" to God we don't need secular knowledge "autocorrect" or like "God will "fix it anyway" so to speak... in this metaphor we explain how come religion's more important than secularity plus we love technology we don't know that relates but when someone insults us it's really about them them.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice hold or like cold no lukewarm.
Sinners - accidentally help... it's a shame it'll never be intentional nor purposeful.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice angels ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice.
Prayer - Like ice snow snow riddles burn like fire or like lava or like condescending or like lost words or like if God-forbid we passed away these books would fucking blow up it's a shame that might not happen while we're still fucking alive alive.
Angels - angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice talk about God write Him on your walls, write Him on your ceilings and doors bind Him on your fingers fingers.
Angels - Like ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow pariahs fit in heaven but not earth we're foreigners in a foreign world angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow ice packs for our broken hearts burn like ash. Coughing dust breathes like no problem problem.
Angels - Like ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice one day we all pass away fucking ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice in such a short amount we become so much smarter but fucking... it's also how we spend time quality over quantity kinda thing thing.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice Hyrule rules.
Video games over blowing money.
Angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice.
Humility to deceitful wealth.
Angels ice ice snow angels.
Prefer humility to deceitful riches.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice snow snow snow.
Imitation of Christ - Steps to Christ - patriarchs - angels - ice ice - Spurgeon - Emily - floods - anime - lions's dens - water walkers - angels angels.
Time truly is infinite or like eternal or like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow snow snow.
One day we all pass away.
The end - the end.