4. Song of Light

0 0 0
                                    

Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice light angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice.
Ice - Like ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels seas part like walls or like ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow snow.
Snow - Tent pegs like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice king hair dry fleece wet grass angels ice ice snow angels ice ice dancing fields angels ice ice ice ice giants fall like fucking ice snow storms angels ice ice ice snow angels fire falls angels ice ice money solves all all.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice help widows angels ice ice rivers part like fire jumping ice ice.
Ice - Like ice snow angels ice snow storms angels ice ice gold scepters held out like lions's dens angels ice ice snow storms angels ice ice snow 12 men made Christianity Christianity.
St. Jesus - God bless The Father from whom all blessings flow.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice shadows heal napkins too come back to life friend friend.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice St. Cecilia survived the boiling bath angels ice ice ice angels ice ice ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow snow angels bequeath garlands like St. Margaret slay the fucking dragon fire nor water not draggings nor arrows nor tortures nor floggings nor racks nor pikes nor wheels nor thorns nor anything can hurt a martyr forever ever ever.
St. Augustine - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice agree to disagree like celestial water on 95 theses fucking friends love isn't just romantic romantic.
Fucking - fuck.
Angels - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice floods hit like Ararat angels ice ice snow plagues hit like snakes or like a snake on a cross or like angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice we give up up.
Give - up to God.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice suns stand still like shadows move back like arrows hit grounds or like fly out windows angels ice ice snow prophecies happen in real time like St. Isaiah's martyrdom martyrdom.
Angels - Like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice a Babylonian furnace can't burn a saint's heart, a boiling cauldron as well angels ice ice snow storms cattle don't move like ice snow angels ice ice hair grows like the victory victory.
Victory - Comes at the cost of blood sweat and tears.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice Eden flew like angels that cover solaris geography angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow radioactive radiation radiation.
References - Are caught like frisbees or like love love.
Love - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice but despite all these amazing things the inside matters more.
The end - the end

Song of AnimeWhere stories live. Discover now