He - Love is in the heart like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow snow.
She - Love is in the heart like ice snow storms angels ice ice snow storms angels vent angels vent safety angels ice ice snow storms angels ice ice love all but fear none none.
St. Jesus - Love is in the heart like ice snow angels ice snow storms angels ice ice ice lava falls or like drips or like little blobs of fire about an inch in size fall off the upside down lava pool of the frozen world world.
St. Augustine - Love is in the heart like water becomes kool-aid or like ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice fuckingn mortifications fortify the forever heart beat beat.
Beat - Love is in the heart like ice snow angels ice snow storms angels ice ice ice pariahs are in the heart of St. Jesus angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice fucking metaphors no subs subs.
St. Ambrose - Love is in the heart like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice patient snow falls like pianos or like organs or like harps or like violins or like violas or like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Jerome - Love is in the heart like pariahs or like outcasts or like saints or like hermits or like nuns or like martyrs or like priests or like ecclesiastics angels ice ice snow angels ice ice suns fal like black paint ice ice moons jump like hope or like upside down ice skating ballerinas ballerinas.
Angels - Love is in the heart like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice mortification fortify the love of the heart beat beat.
Beat - Love is in the heart like ice snow angels patient snow falls like patience or like hope or like the sweet release of death death.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow blizzards ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice the wicked hate good but good hates them them.
Us - Usless weless ourless cryless water angels ice ice snow storms angels ice ice we evolve like stars blowing up up.
Up - down.
Down - up up.
Angels - Love is in the heart angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow snow snow it's cool to not repeat it's cool to repeat it's cool to accept God's space for us even if we're not so joyous but it's also ok to have joy it's ok to have a broken heart or like 1 mended ultimately we vent to our like... friends but we're all eternally happy in heaven up up.
Up - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice senses angels ice ice no perversion no hate no lies no deceit no nothing nothing.
Grammar - Put God before us few things matter in fact only 1.
Discernment - To the wicked we're but a rumor rumor.
Angels - At most.
Angels - Love is in the heart like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice vents help the broken heart like water slides or like ice ice snow angels ice ice ice love makes us happy always "If clouds are full of water, they pour rain on the earth. Whether a tree falls to the south or to the north, in the place where it falls, there it will lie." Ecclesiastes 11:3 NIV. Up up.
Mona Lisa - God bless Panic! at the Disco disco.
Disco - Angels like ice snow storms love is in the heart like ice snow vents melt like ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice vent vent.
Vent - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow no shame like pore like fucking little mouths angels no clogs angels don't clog your vent angels ice ice snow angels ice ice let cool air pass through your vent no fucking heat air air.
Angels - Love is in the heart like ice ice snow contractions angels ice ice snow compound words vent like ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice don't muzzle oxen treading out grain grain.
Grain - there's more religion in a good loaf of bread than meanies know.
Knowless - knowless knowless knowless knowless knowless knowless.
Metaphors - help.
The lack thereof - help but much less.
Angels - Love's in the heart like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice omnipotence is God's prerogative alone alone.
Vents - Like ice snow angels vain love angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow no stuck in past like fucking meanies meanies.
Laughingstocks don't get a say.
Fucking - fuck.
Hyphens - or like - dashes - help - us - vent.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice angels angels ice ice.
Ice - melts but shows a heart of molten rock.
Molten - rock.
Frozen - rock.
Lava - frock.
Ice - rock.
Ice - ice ice ice ice.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice love all but fear none none.
None - none.
Angels - Like ice snow angels ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice.
Pain - needs rest.
To - prevent more pain.
God - intends or like purposes our joy.
This - wasn't His plan.
Dark brown.
The end - the end.