3. Song of Candlelight

0 0 0
                                    

He - Like ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice cope with the lightning sun under the lightning sun under the knowless sun under the vain sun under the sun sun.
Angels - angels angels angels angels.
Ice - ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels snow has texture but ice has character angels ice snow storms angels ice ice pain teaches us what pleasure can't: hope hope.
Hope - Like ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice sinners denounce fucking change like saints denounce the lack thereof angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow sinners lie like saints tell truth often often.
Often - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice Fullmetal hearts can't break break.
Break - Like ice snow angels ice ice snow no one can replace The Lord Sabaoth highest Sabaoth angels bow to the Lord angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Satan loses loses.
Bad - bad.
Good - good.
Angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow storms angels hearts heal like bandages seal advantages peel light bananas fires lava embers damages reveal the lavish thrills of managing real love love love love.
Fucking - fuck.
Angels - Like ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice blizzards blow like ice snow storms angels ice ice act like you don't care long enough but the devil will prove he did care the whole time time.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice don't look for wisdom it'll find you but contextualize this fucking ice ice.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice snow melts like fire melts like water melts like zap melts like shrewd ice ice.
Shrewd - snakes.
Innocent - doves.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow books end all like money starts all shrewd love ice ice snow money saves money heals money proves itself better than we fucking knew knew.
Knew - know.
Know - knowless.
Knowless - Knowless knowless knowless knowless knowless!
Vain - vanities!
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice Thomas a Kempis taught us all we know like money taught him all money knew angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels avalanches ice ice ice angels ice ice snow storms angels lava melts stars like moons melt hearts angels ice snow storms angels ice ice snow tears dry like oceans or like partings partings.
Angels - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice music makes us move or like dance like fire makes us jump or like high high.
High - higher.
Higher - highest.
The end - the end. 

Song of AnimeWhere stories live. Discover now