-3 ay sonra-
"I stay out too late" "Got nothin' in my brain"
Duyduğum Shake It Off sesiyle kalktım.Offf bugün yeni okula başlıyacağım gün.Neden diğer okuldan ayrıldığımı biliyorsunuz zaten.Piçler bana zorbalık yapıyordu.Ama bu yaz çok değiştim.Artık bana zorbalık yapmaya çalışan olursa karşılık vericemm.
Daha fazla yatakta durmak yerine yataktan kalktım.Hızlıca hazırlanıp dışarı çıktım.Kahvaltı etmedim ama okulun yakınındaki bir kafeden sandiviç falan alırım.
-Kafeye gitti işte-
Al bi de sıra beklicem şimdi.Elime telefonumu aldım.İnsagrama girecektim ama önüme mor saçlı birisinin geçmesiyle telefonu geri cebime koydum.
"Beyefendi yanlız orası benim sıramdı"
"..."
"Beyefendii"
"..."
"Lan sana diyom benim sıram"
Arkasını dönüp bana baktı.Oha bu ne lan taş mübarek.
"Umrumdaymış gibi mi duruyor?"
"Kaynak yapıyosun en arkaya geç"
Bir süre daha bakıp önüne döndü.Kıt mı lan bu?
"LAN MAL MISIN ARKAYA GEÇ İŞTE BENİM SIRAM."
Arkasını döndü, biraz beni süzdükten sonra gözleri formamın armasında takılı kaldı.Sonra hiç birşey demeden en arkaya geçti.Heh böyle adam ederler işte.
"Sabah sabah nelerle uğraşıyoruz ya"
Sıra sonunda bana geldi.Alıcaklarımı alıp kafeden çıktım.Telefonumu elime alıp öylesine bir playlist açtım.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Şu an okulun önündeyim.Düşündüğümden daha büyükmüş.Daha fazla beklemeden okula girdim.
Herkes bi bok varmış gibi bana bakıyo amk.İlk defa mı yeni öğrenci görüyosunuz?
Binaya girdim.Müdürün odasını bulup sınıfımı öğrenmem lazım.Birisine sorayım bari.
"Şey merhaba müdürün odası nerde acaba?"
"Aaa sen şu yeni öğrenci misinn?"
"Evet, müdürün odasını bulup sınıfımı öğrenmem lazım."
"2. kata çıktığında hemen sağında müdürün odası var.Bu arada ben Lee Felix"
Bana gülümseyerek elini uzattı.Bende karşılık verdim.
"Ben de Han Jisung."
Tanıştıktan sonra hemen 2. kata çıkıp müdürün kapısını tıklattım.
"Gir."
"Şey hocam ben yeni öğrenciyimde sınıfımı öğrenmeye geldim."
"Hmm Han Jisung du değil mi dur bakayımm.Sınıfın 11/C Jisung."
"Teşekkürler hocam."
"Hadi iyi dersler evladım."
Müdürün odasından çıkıp 11/C yi aramaya başladım.
"Hehh burdaymış."
Kapıyı tıklattım.
"Gir."
Sınıfa girdim.Hoca benim yeni öğrenci olduğum hakkında birşeyler söylerken sınıfa göz gezdiriyordum.Ama kafedeki çocuğu gördüğümde durdum.Niye beni yicekmiş gibi bakıyo amk bu.Yanımdan gelen sesle o çocuğa bakmayı kesip hocaya döndüm
"Okulumuza hoş gelin.Sınıfa kendini tanıtır mısın lütfen? "
"Selam ben Han Jisung. ***** okulundan geliyorum.Umarım iyi anlaşırız"
"Felix'in yanı boş oraya oturabilirsin."
Bana el sallayan bir adet Felix görünce şaşırdım.Demek aynı sınıftayızz.Hemen Felix'in yanına gittim.
"Ağağağağ aynı sınıftaymışızz."
"Evett."
Ders boyu kendimizi tanımak için sohbet ettik.Arada şu mor kafa bize değişik değişik bakıyordu korkmadım değil bundan.Sonunda zil çaldı.
"Gel sana okulu gezdireyimm."
"Tamammm"
İlk önce bizim katı gezdik.Sonra bahçeye çıktık.Bir yandan sohbet ediyorduk.
"Niye önceki okulundan ayrıldın?"
Aniden gelen soruyla durdum.Söylesem ne olur ki?
"Eee şey önceki okulumda anksiyetem yüzünden zorbalık görüyordum.O yüzden ordan ayrılıp buraya geldim."
"Off şu zorbalar.Bizim okulda da var o piçlerden.Ama bitanesini görmen lazım çok yakışıklı taş resmen taşş."
"OOOOOoooooOOOOoooOOOOOoooooOOOO"
"Ya bi yürü git"
Böyle sohbet ede ede kantine kadar geldik.
"Ben tuvalete gidiyorum beni burda bekler misin?"
Kafamla onayladım.Lix gittikten sonra meyve suyu aldım.Felix'i beklerken yan taraftan birkaç gülüşme geldi.
"IDJSJHODUHSJOIWS ŞUNUN HALİNE BAKIN"
Lan 4 kişi birlikte bi çocuğa zorbalık yapıyolar.Olayı görmek için biraz daha yaklaştım.E mor kafa da burda??Çocuğun üstüne meyve suyu dökmüş gülüşüyolar.TAMAMDA BUNUN KOMİK YANI NERDE AMK???
"LAN NAPIYONUZ BIRAKIN ÇOCUĞU."
Bağırmamla hepsi bana döndü.Mor kafa konuşmaya başladı.
"Bırakmazsak naparsın?Döver misin?HYUIHJOIGYFTYUGHJ"
Ona birkaç adım attım.Hala gülerek suratıma bakıyo piç.Meyve suyumun kapağını açtım.
"Dövmem ama.."
Kafasından aşağı bütün meyve suyunu döküp sırıttım.
"Bunu yaparım"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Selamm
ikinci bölümüde atıyım dedim
bu da içime sinmedi amaaaa
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR HESABIMI TAKİP EDİP BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAYIN
Hadi bb
<333333333333333333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyve suyu
FanfictionÖnceki okulunda zorbalık gören Jisung yeni okulunda zorbalık yapan Minho'yla düşman olur. !!! Ilhamsizligimdan dolayi fic devam etmiyor !!!