-12-

52 7 3
                                    

onceki bolumu 32 kisi okumus ama 4 kisi oy vermis????

-Bir sonraki gün-

Jisung, alarm sesini duyduğu gibi gözlerini açtı. Heyecanlıydı, basketbol takımına katılıp katılmadığını merak ediyordu. Hızla yerinden doğruldu ve tuvalete gitti. Sabah rutinini bitirdikten sonra ayakkabılarını giydi ve okula doğru yürümeye başladı. 

Bir yandan şarkı dinlerken bir yandan neşeyle yürüyordu. Okulun önündeki marketi görünce durdu. Tam markete girecekken kafasında bir el hissetti.

"Günaydın sincabımsı yaratık!"

Jisung hızla kafasındaki eli itti ve sesin sahibine döndü. Tahmin ettiğiniz üzere Minho'ydu konuşan.

"Yah! Bu saçlara şekil vermek ne kadar zamanımı alıyor biliyor musun sen? Hem sincapımsı yaratık ne be?!" dedi Jisung kaşlarını çatarak. Minho ise sadece sırıtarak sincabının tatlı yüzüne bakıyordu.

Sırıtmaya devam ederken "Aa, niye öyle dedin ki? Gayet güzel bir lakap bence. Sincabımsı yaratığım!" dedi Minho.

"Sincapımsı yaratığım mı?" diye düşündü Jisung. Sonradan "Üff, git ya!" dedi ve Minho'yu orda bırakarak marketin içine girdi. E tabi Minho onu durur mu? O da hızla sincabının arkasından markete girdi.

Jisung, Minho'nun arkasından geldiğini fark edince gözlerini devirdi. Onu takmamaya çalışarak meyve suyu reyonuna gitti. Minho ise hala sırıtarak arkasından ilerliyordu, hoşlandığı çocuğu sinir etmekten zevk alıyordu.

Jisung şeftalili meyve suyu ararken Minho onu arkasından izliyordu. Ama... sanki Jisung'a birazcık fazla yaklaşmıştı. Birazcık...

"Oha, içime gir istersen! Ne yapıyosun be?!"

Jisung'un konuşmasıyla kıkırdadı Minho. "Gireyim mi? İstersen daha müsait bir yerlere gidelim orda gireyim. " dedi alay eder bir tonda.

Hani fincan altlıkları olur ya, hah işte Jisung'un gözleri onlar gibi kocaman açıldı. "Yah! Ne diyosun lan! Ayrıca otobüs mü bu, ne müsait yeri?!" diye bağırdı Jisung. Marketteki birkaç kişi onlara garip garip bakmaya başlamıştı. Jisung boğazını temizledi ve Minho'yu itti. Minho hala onu sırıtarak izlerken bir tane şeftalili meyve suyu alıp kasaya doğru ilerledi.

Minho'nun yine arkasından gelmesiyle derin bir nefes aldı. Ona döndü ve "Valla sapık var beni takip ediyor diye bağırırım haa! Sen okula gitsene ya!" dedi. 

"Takip etmiyorum ki, bende meyve suyu almak için girecektim." dedi elindeki meyve suyunu göstererek. 

"Aynı anda girmemiz sadece bir tesadüf, sincabımsı yaratık." dedi sonradan sırıtmaya devam ederek. Sincabını sinir etmek en büyük hobisiydi, sinirlenince veya gıcık olunca kaşlarını çatması çok tatlıydı ona göre.

Jisung ofladı ve meyve suyunun parasını ödedi. Marketten çıkarken seçmenin sonuçlarının bugün açıklanacak olmasını hatırlamasıyla yeniden heyecanlandı. Aslında takım girmeye hak kazandığını düşünüyordu, ama yinede bir ihtimal takıma girememiş olabileceğinden korkuyordu.

O okula doğru ilerlerken Minho kendi aldığı meyve suyunun parasını ödüyordu. Parasını ödedikten sonra yeniden Jisung'un arkasından gitmeye başladı. Kolunu Jisung'un omzuna atıp saçlarını karıştırdı.

"Yeter ya! Sal saçlarımı!" diye bağırdı Jisung. Aslında... Minho'nun onunla uğraşması biraz hoşuna gidiyordu... Ama saçları kırmızı çizgisiydi, her sabah uğraşıyordu saçlarını yapmak için.

Minho bir şey demeden Jisung'un elini tuttu ve okula doğru ilerledi. Okula girdiğinde "Gel, gidip seçme sonuçlarına bakalım sincapçık." dedi hoşlandığı çocuğun tatlı yüzüne bakarak. 

Jisung, Minho elini tutunca kalbinin hızlandığını hissetmişti. Minho ona bunları söyleyince nefesini verip onaylarcasına kafasını salladı.

Minho, hala elleri birleşikken Jisung'u kantine doğru sürüklemeye başladı. Kantin kapısının önünde durdular ve kağıda baktılar.

"Minho... KATILMIŞIZ! WUHUUU!" diyerek yerinde zıplamaya başladı Jisung. Minho gülümseyerek ona baktı.

"Evet, gördüm..."

Minho, takıma katılıp katılmadığını pek umursamıyordu şu an, sincabının tatlılığına odaklanmıştı. Jisung bir süre daha yerinde zıpladıktan sonra durdu ve Minho'ya döndü. Minho'nun onu gülümseyerek izlediğini görünce utandı biraz.

"Ehm... neden öyle bakıyorsun?" dedi Jisung merakla.

Minho ona gülümsemeye devam ederken "Ben mi? Hiiiç, güzelliğine dalmışım sadece." dedi. O hala ona bakarken Jisung'da ona bakmaya başladı. Hani k-dramalarda böyle bakışırlarda arkadan müzik gelir ya, hah tam öyle bir ortam vardı şu an. Sonradan önlerinden marka fotoğrafları geçmeye başladı, ve bölüm bitti....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bitti bolumm

ARKADASLAR 1,5 K OKUNMUS BU FIC??????

NEYINI OKUYONUZ LAN BUNUN

neyse

oy sınırı koyuyorum cunku gecen bolumu 34 kisi okuyup 4 kisi oy vermis

oy siniri dolsada gec gelicek bolum gerci okejıdjhfrejıkc

bb opuyom gotunuzden

<33333333333

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

oy sınırı: 20

yorum sınırı: yok :)





Meyve suyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin