Hadi bakalım başlıyorum yazmaya
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bir tekme daha.Artık hissetmiyorum bile.O derecede zorbalık görüyorum.
Selamm ben Han Ezik Jisung.Bu lisede öyle tanınıyorum.Sırf anksiyetem ve derslerim iyi olduğu için bana zorbalık yapıyorlar.
"HEYY BIRAKIN ONU"
Jin hocanın buraya doğru koşmasıyla beni bıraktılar.
"NE YAPTINIZ ÇOCUĞA HEMEN MÜDÜRÜN ODASINA GİDİYORSUNUZ"
"Hocam sadece şaka-"
"BU MU LAN SİZİN ŞAKALAŞMANIZ ÇOCUĞUN YÜZÜ NE HALDE GÖRMÜYOR MUSUN"
"Hoca-"
"YÜRÜYÜN GİDİN MÜDÜRÜN ODASINA"
Bir şey demeden tuvaletten çıktılar.
"İyi misin yavrum."
Nasıl iyi olabilirim amk bi sikmedikleri kaldı.
"Hmhm"
"Gel seni revire götüreyim"
Revire gittik.Her gün böyle sebepsiz yere dövüyorlar işte.Ama az kaldı 1 hafta sonra kurtuluyorum bu cehennemden.Jin hoca yaralarıma bakarken bende düşünüyordum.Neyi yanlış yaptım?Niye ben?Niye beni gereksiz yere dövüyorlar?
"Bitti Jisung bugün erken çıkabilirsin"
Kafamı salladım.Eşyalarımı alıp durağa doğru ilerledim.Keşke karşılık verebilecek cesaretim olsaydı.Ama nerdeee.Heh geldi sonunda otobüs.En arkada bir yer bulup oturdum.Annem artık gördüğüm zorbalıklara dayanamayıp beni bu yılın sonunda o cehennemden alıcağı için o kadar mutluyum ki.Sonunda kurtulacağım o piçlerden.İneceğim durağa gelmemle koltuğumdan kalkıp otobüsten indim.Eve doğru yürümeye başladım.Ya diğer okulumda da zorbalık görürsem?Düşüncelerimden evin önüne gelmemle kurtuldum.
"Annee ben geldim."
"Jisung?Neden erken geldin?"
Mutfağa,annemin yanına gittim.Beni gördüğü an gözleri kocaman açıldı.
"OHA AMA YETER BU KADAR DA NE HALE GELMİŞSİN.RUH HASTASI PİSLİKLER"
Hemen beni kontrol etmeye başladı.İkimizde zorbalık olaylarından bıkmıştık.Ama dediğim gibi 1 hafta sonra kurtuluyorum.O yüzden mutluyum.
Sizi bir hafta sonraya ışınlıyorumm
-Bir hafta sonra-
Karnemi almış eve doğru yürüyordum.Tabiki de takdir aldım hihihihi.Canım çikolatalı süt çektiği yolumu değiştirip markete doğru ilerledim.Tam markete girecektimki arkamdan gelen sesle arkama döndüm.
selamm
ilk bölümün sonuna geldikk
şaka şaka
Arkamı döndüğüm gibi birisi ağzımı kapatıp marketin arkasındaki depo gibi bir yere soktu.Beni yere attı.Oha ama yine mi Namjoon ve Jungkook??
"Bizi özledin mi Jisung?Bir haftadır görüşmüyoruz."
"Siktirin gidin"
"Aa niye küfür ettin ki şimdi"
"Biraz hızlı olabilir miyiz Tae beni bekliyor"
Namjoon göz devirdi.
"Ne Tae'ymiş amk.Neyse gel tut şunun kolundan."
Aha yine dövücekler.Okul bitti ona rağmen benle uğraşıyolar.
"Çok ciddiyim siktirin gidin okul bitti bi bırakmadınız peşimi."
"Tch geçen beni Jin hocaya rezil etmicektin."
He bi de bu Namjoon denen pislik jin hocadan hoşlanıyo.Nah bakar buna Jin hoca.
Ben bunları düşünürken çoktan yüzüme bir yumruk inmişti.
"BIRAKIN BENİ YOKSA KÖTÜ OLUCAK"
"GBIUVGFCDGUYHIUJKIHUJGFTGYHJ ne yapıcaksın sincap?Olmayan babana bizimi şikayet ediceksin?HUYGUFDDCFYGUYUHJIKOJIUH(gülüyo işte anladınız)"
Babam mı?BABAM MI?YETER AMK NE ÇEKİYOM BEN SİZDEN BU SEFER ALTTA KALMICAM ULAN BABAM BENİM HASSAS NOKTAM.
"Bunu demiycektin"
Sinirle Jungkook'un özel bölgesine tekme attım.OHH Bİ DE YER ÇARPTII.
Namjoon bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Ona baktığımda hemen alaycı bir yüz ifadesine büründü.
"Hah tek yapabileceğin bu mu yani TYFGHIUHUTFTGYH"
Sinirle ona doğru koşup onu yere attım.Üstüne çıkıp onu yumruklamaya başladım.
"AHH BIRAK PİS SİNCAP"
Bu son söylediğinden sonra ona öyle bir kafa attım ki çocuk bayıldı lan.LAN ÇOCUK BAYILDI.Aman neyse bana yaptıklarından sonra az bile kaldı ama olsun.Ayağa kalkıp üstümü silkeledim.Jungkook'un ayaklanmaya çalıştığını gördüğümde ona bir kaç tekme attım.Oda yere yapıştı.Bende depodan çıktım.
Eve gelirken düşünceliydim.Sonunda şu piçlere karşılık verdim
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ilk ficimin ilk bölümü
bok gibi oldu amaaa
umarım beğenmişsinizdir
oy ve yorum yapınn
görüşürüzz <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyve suyu
FanfictionÖnceki okulunda zorbalık gören Jisung yeni okulunda zorbalık yapan Minho'yla düşman olur. !!! Ilhamsizligimdan dolayi fic devam etmiyor !!!